Aldi Nederland

Krijg je niet! Aldi geeft nooit spullen weg voor de datum die in het foldertje staat. Deze regel is er vooral voor laptops enzow zodat iedereen de kans krijgt. Dus lekker voreg opstaan op Zaterdag :wink:.

De Aldi hier doet altijd een half uur voor sluitingstijd de aanbiedingen in de mandjes / vakken.
Gewoon even vlak voor sluitingstijd er langs :)

Ik kom net terug thuis van vrienden, zie ik het spotta pakket in de brievenbus liggen. Ik helemaal blij, snel openmaken want ik wist dat er vuurwerkfolders in zaten. Eenmaal aangekomen bij die van de adi, zie ik dat een of andere *** 1 blaadje van het vuurwerkgedeelte eraf heeft gescheurd.(je ziet duidelijk een scheurlijn) Gelukkig staan de artikelen ook op de website, maar het is altijd leuk om de foldertjes te bewaren!

Die fonteinenmix is zeker de moeite aangezien je normaal gesproken voor 4 losse knetterkegels als iets van 4 euro betaald.

fontijnenmix en cracklingballs zijn goedkoper dan tijdens de vuurwerkverkoop, grondbloemen zijn tijdens gewone verkoop ook goedkoper te krijgen.

Ik ga iig voor de fonteinenmix en Knetterlinten. En misschien nog een doosje knetterballen en pakje grondbloemen, maar dat moet ik nog ff bekijken :)

Zaterdag sta ik voor de deur fonteinen mix, en vooral de knetterlinten 2,89 per 60 geloof ik.
Tot dan om 8:30 boodschappen doen haha

Laatst bewerkt:
Zou kunnen, want de eerste 2 uur vorig jaar was alles op wat ging dat snel zeg.
Ik kwam later weer terug ik zag lege rekken

Idd, ik wou vorig jaar op maandag nog een extra fonteinenmix halen, was overal op. Was nog een Aldi die weinig of niets had verkocht. Maar die loopt ook totaal niet.

Hier met die fonteinenmix. Ben al een weék aan t aftellen HAHA. Ben me wel aan t afvragen of t niet aso is als ik 8 van die zakken insla. LOL.

412495.jpg

Back
Bovenaan