Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lkkr hoor dat jullie die folders al hebben.
Ik moet de de folders van vorig jaar met plakband in de naad vastzetten omdat ze los beginnen te raken haha. SCHIET OP met die folders! :handsup:

Dat is het betere werk, hier helaas nog niets ontvangen. Zal hopelijk niet lang meer duren.

Wat vet om al die folders weer te zien zeg. Ik wacht ook met smart op de folders, heerlijk om door te bladeren.

Hier in Deventer helaas ook nog niks in de bus gehad. Voorgaande jaren vaak al tijdens de intocht van de goedheiligman dus ik vind ze dit jaar aardig laat helaas :(

Merkt aan alles dat we dichtbij oud en nieuw zijn, maar als dit topic actiever wordt is het wel een heel goed teken.

Pfffff heb gisteren uit betrouwbare bronnen vernomen dat de folders van Magnum/Broekhoff hier in Deventer pas rond 15-12 op de mat gaan vallen :(

image.jpg net even de eerste folder opgehaald bij een winkel in de buurt. En van een andere winkel wel al gezien dat ze ze hebben maar ze versturen pas in week 50. Dus dat duurt nog even. Wel al weer heerlijk om door deze folder heen te bladeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan