Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gaat toch niet gebeuren.
zou alleen nog geen vuurpijlen en kleine singleshots bestellen,.
Mocht er een verbod komen op vuurpijlen en single shots, dan mogen zeer waarschijnlijk de oude voorraden bij de winkels gewoon worden verkocht. Een dergelijk verbod zal dan denk ik niet ingaan in 2020 maar per 2021
Mocht er een verbod komen op vuurpijlen en single shots, dan mogen zeer waarschijnlijk de oude voorraden bij de winkels gewoon worden verkocht. Een dergelijk verbod zal dan denk ik niet ingaan in 2020 maar per 2021
Krijg alleen geen orderbevestiging binnen... Meer mensen last van?
Krijg alleen geen orderbevestiging binnen... Meer mensen last van?
Is al jaren zo, komt in de spam / ongewenste mail terecht. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken Gerrit. Ik wil je er ook bij helpen?
Zou wel willen bestellen, maar ik kan op dit moment niets toevoegen aan een winkelwagen (geen knoppen). Is dit bij anderen ook het geval?
(Verschillende browsers geprobeerd, zonder ad-blockers e.d.)
Ligt eraan wat je probeert te bestellen, bij uitverkochte producten is de winkelwagen button natuurlijk niet zichtbaar...
Dat zou dan dus inhouden dat alles is uitverkocht, want ik zie bij geen enkele product een winkelwagen knop. Kan hoor, maar kan iemand dit verifiëren?
Cookies ook al verwijderd?
Vanochtend om 9:05 een bestelling geplaatst, helaas nog geen orderbevestiging binnen gekregen. Vorig jaar geen enkel probleem mee gehad
Ben ik niet de enige dus, dan wacht ik het nog even af.
Vanochtend om 9:05 een bestelling geplaatst, helaas nog geen orderbevestiging binnen gekregen. Vorig jaar geen enkel probleem mee gehad