[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat op het moment inderdaad niet om een totaalverbod, enkel pijlen en knallers. Daarnaast ziet VVD, CDA en menig burgemeester in de provincie hier niets in.

gaat toch niet gebeuren.
zou alleen nog geen vuurpijlen en kleine singleshots bestellen,.

Mocht er een verbod komen op vuurpijlen en single shots, dan mogen zeer waarschijnlijk de oude voorraden bij de winkels gewoon worden verkocht. Een dergelijk verbod zal dan denk ik niet ingaan in 2020 maar per 2021

Mocht er een verbod komen op vuurpijlen en single shots, dan mogen zeer waarschijnlijk de oude voorraden bij de winkels gewoon worden verkocht. Een dergelijk verbod zal dan denk ik niet ingaan in 2020 maar per 2021

maar snel extra bestellen dan :handsup:

Dan worden de singleshots en vuurpijlen wel erg goedkoop dit jaar neem ik aan?
Alle leveranciers willen hier dan zo snel mogelijk vanaf en zorgen dat ook alles verkocht is voor 2021...

Geweldig, de eerste freakwinkels zijn alweer online en Gerrit kan daarbij niet achterblijven. Dijk van een assortiment en super prijzen. Gerrit, je kunt mijn bestellingen ook weer verwachten voor dit jaar! Bedankt!

Is al jaren zo, komt in de spam / ongewenste mail terecht. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken Gerrit. Ik wil je er ook bij helpen?

Toch is de mail daar ook niet te vinden, vorig jaar had ik dit ook al met een bestelling. Vorig jaar mijn eerste bestelling, kreeg ik wel netjes de orderbevestiging binnen. Later dat jaar kreeg ik ook niks binnen.

Ik gebruik een @msn adres misschien dat daar wat problemen mee zijn.

Zou wel willen bestellen, maar ik kan op dit moment niets toevoegen aan een winkelwagen (geen knoppen). Is dit bij anderen ook het geval?

(Verschillende browsers geprobeerd, zonder ad-blockers e.d.)

Zou wel willen bestellen, maar ik kan op dit moment niets toevoegen aan een winkelwagen (geen knoppen). Is dit bij anderen ook het geval?

(Verschillende browsers geprobeerd, zonder ad-blockers e.d.)

Ligt eraan wat je probeert te bestellen, bij uitverkochte producten is de winkelwagen button natuurlijk niet zichtbaar...

Ligt eraan wat je probeert te bestellen, bij uitverkochte producten is de winkelwagen button natuurlijk niet zichtbaar...

Dat zou dan dus inhouden dat alles is uitverkocht, want ik zie bij geen enkele product een winkelwagen knop. Kan hoor, maar kan iemand dit verifiëren?

Vanochtend om 9:05 een bestelling geplaatst, helaas nog geen orderbevestiging binnen gekregen. Vorig jaar geen enkel probleem mee gehad

De bevestigingen komen via de mail binnen in de spam box! Ik dacht hem ook niet binnen te hebben maar dat bleek dus wel zo te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan