Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanwege een stomme nee-nee brievenbus sticker geen 1 folder via de gewone post ontvangen. Wel 1 per brief ontvangen. De rest gekregen van mensen die weten dat ik ze spaar :) (Bedankt Stefan en Gerard Kaars)

Vandaag weer twee folders ontvangen. Ongekend veel dit jaar. Waar het eerder meestal bij 3/4/5 bleef, dit jaar liefst 9 stuks (2 dubbele, dus 7 originele).

Vandaag een aantal winkels bezocht! De helft daarvan heeft geen folder meer maar is alleen nog online te bestellen! Helaas, maar het is van deze tijd en ik snap dat het voor de winkelier een stuk makkelijker gaat! Maar, ik zeg maar zo, er gaat niets boven het doorbladeren van folders!

Vorig jaar maar een paar folders gekregen, dus ik verwachtte er dit jaar ook niet zoveel. Maar het valt behoorlijk mee dit jaar, inmiddels 16 folders in huis, waaronder ook een paar uit Duitsland (ik woon slechts een paar km van de grens). Volgens mij het meeste sinds een paar jaar. :)

Eddy.

Vandaag weer de nodige folders op de mat. Kan me niet heugen dat ik er zo veel In de brievenbus heb gekregen als dit jaar.:p

Vanochtend bij de bushalte vond ik een stapeltje folders. Er zat een mooi elastiekje om. Ik dacht leuk wat doen die hier? Zeker vergeten door een vuurwerkliefhebber. Maar nee hoor. Een paar minuten later zag ik een bestelwagentje aan komen met een grote verlichte vuurpijl op zijn dak? Hij stopte bij de bushalte aan de overkant. Er stapte iemand uit en had een stapeltje folders in zijn hand die hij op het bankje deponeerde. De persoon in kwestie was bezig bij elke bushalte wat folders te deponeren. Leuke manier om wat extra klanten te lokken. De vuurwerkwinkel in deze betreft Amer Vuurwerk uit Driebergen. GBV en Evo dealer.
Vond het wel grappig om dat hier even te vermelden zo vroeg in de morgen 10 voor 6:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan