Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gisteren ook eindelijk de eerste folders ontvangen! Van 5 winkels tegelijk door de voordeur gedrukt :D

gister een stapel vuurwerkfolders ontvangen, maar mijn vrouw had ze weg gegooid. Dus ben nu weer officieel vrijgezel :)

Gisteren de 1e folder opgehaald bij de plaatselijke winkel. Dat blijft toch goud hoor!

3 folders alweer gisteren! Vandaag niets. Morgen in de plaatselijke courant altijd wel een folder. Tegenwoordig kijk ik er amper meer in, bewaar ze vaak nog wel.

Hier ook 3 krantjes binnen nu, al doe ik er niets meer mee het blijft heerlijk om ze ff door te bladeren.

Na zaterdag de 1e folder te hebben opgehaald, volgden er dinsdag 4 in de brievenbus en nog 1 op de woensdag. Heerlijk! Even doorkijken, wegleggen en een aantal dagen later toch weer inkijken!

Ik heb inmiddels al 11 verschillende folders. Waar ik elke avond wel even in zit te turen.

Jaloers! Ik heb alleen die waardeloze Cobra-flyer gehad van Cafferata. Rare tijd hoor, ik maak ineens de pakketjes folders open... en dan alles doorkijken, want er zou eens Cat 1 instaan ook. :bonk:

Dat ik er al 11 heb komt ook door mijn familie waaraan ik ieder jaar vraag of ze de eventuele vuurwerkfolders die ze krijgen voor mij willen bewaren. Komen er nog veel meer aan. Volgende week mijn jaarlijkse rondje folders scoren bij de plaatselijke dealers.

Hier staat de teller op 7 stuks, magertjes nog. Moet de aankomende dagen nog wel het een en ander bij gaan komen!

6C5EBB13-58F1-4E3A-AB60-AA68AB799CFC.jpg

Door mijn NEE-NEE sticker dit jaar geen folders, Volgend jaar plak ik de brievenbus tijdelijk een maandje af.

Ik heb al wel een rondje door de stad gemaakt om folders op te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan