Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had de flyer van Cafferata al binnen, gisteren folder bij de intratuin gehaald en nog 4 folders opgehaald bij een vriend die bij de folderdistributie werkt, en er alvast een paar voor me meegesmokkeld had.

Tot op heden pas 1 folder op de deurmat gevonden, maar als de folders niet naar mij komen, dan ga ik wel naar de folders.

Afgelopen woensdag de folder van de Zoetermeerse Vuurwerkhal aan de collectie toe kunnen voegen en vandaag even langsgeweest bij de Driesprong in Zoetermeer om de kerstmarkt te bekijken. Als ik er dan toch ben, dan kan ik een folder natuurlijk niet laten liggen.

folders_2018.jpg

Helaas hier nog niks ontvangen. Afgelopen 2 jaar ook niks ontvangen:cry:
Was altijd wel fijn om de boekjes door te nemen op de wc ��

Ondertussen is de 2e folder op de mat gevallen deze week,nu van de lokale vuurwerk winkel.

Zo, vandaag 3 folders binnen gekregen, heerlijk! Het blijft toch altijd weer heerlijk om in te bladeren. Bedankt Intratuin, Outlet Gelderland en Vuurwerktotaal!

Of mijn vrouw moet ze hebben verstopt :D . Maar heb tot vandaag nog geen folder op de mat gezien . ( omgeving Roosendaal)

Hier alleen nog maar het blaadje van Vuurwerktoppers...:sad: Ik hoop wel dat er nog wat meer komt. Maar dat zal morgen wel komen met de folders.

Vandaag weer 4 bijgekomen. Zijn er in totaal tot nu toe 7 bezorgd, meer dan afgelopen jaar als ik het me goed herinner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan