On The Beat

Ik was zeer onder de indruk. Geweldig blok met ontzettend veel variatie in effecten en kleuren. Het publiek vond hem ook geweldig. AANRADER!

Ik vind het alleen wel jammer dat de typische 'kruipend goud (Yellow River)' effecten in de 2017 Pangu cakes/boxen naar het effect van VWT's Hallucinator zijn gegaan. Dat zal vast met de keuring te
maken hebben, maar het snellere ontbranden vind ik veel minder mooi.

Hier een filmpje waar ie echt super uit de verf komt! Hier lijkt ie een stuk dikker dan wat ik vorig jaar op filmpjes zag, daar kon de boeketgrootte me niet zo bekoren ( op de felle kleuren na natuurlijk ). Maar hier zie je echt een geweldige spreiding! Valt me ook op dat er eigenlijk best veel goud in deze box zit. Volgens mij is ie wel iets anders toch dan de 2016 versie? Ieder geval een grotere spreiding!

Filmpje is trouwens van Rommetje.

Gave box. Twijfelde tussen deze en de colorful City. Die heb ik gehad dus deze gaat op de lijst voor dit jaar.

Ik ben zwaar pangu fan... toch was de boeketgrootte een flink stuk kleiner bij deze dan bij de andere boxen...

Ik ben zwaar pangu fan... toch was de boeketgrootte een flink stuk kleiner bij deze dan bij de andere boxen...

Ben ik met je eens, heb naast deze ook de colorful city en de smash box 1 geschoten. De smash box 1 maakte toch wel veel indruk qua boeketgrootte. Nog steeds wel een prachtboxen hoor, deze!

Helemaal mee eens, heb zelf ook behoorlijk wat pangu gehad afgelopen jaar. Het tempo maakte het dan wel weer goed van deze box. Die kleurtjes zijn gewoon super mooi. Al twijfel ik wel of ik deze dit jaar er weer bij pak. Ik hoop zelf dat pangu dit jaar met iets meer nieuwe boxen gaat komen.

Ik had deze voor het eerst dit jaar en vond de boeketgrootte reuze meevallen. Ik had wel de 2017-versie, misschien dat dat iets scheelde? Ik vond 'm in ieder geval zo lekker presteren en hij maakte zo'n fijne indruk, dat ik 'm alweer besteld heb. Samen met de Colorful City de eerste bestelling van dit jaar.

Er zal inderdaad wel weer een verschil zitten in boeketgrootte bij de 2017 versie, bij de Colorful City was dit ook positief verbeterd. En op dat filmpje wat ik had geplaatst zag het er gewoon goed uit!

Zoals op dat filmpje heb ik 'm ook in de straat gezien. Affijn ik heb er een onweerstaanbare zin naar nog meer Pangu aan over gehouden. :)

Dit jaar voor het eerst wat Pangu producten gehad maar wat een kwaliteit en dit vond ik echt een topper !vooral de kleuren combinaties :handsup:

Back
Bovenaan