Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super verhaal Niels!

Het zou niet lang meer duren en dan hebben we de folders weer in huis. Ben benieuwd wanneer de eerste op de mat ligt.

Urenlang zit ik de volgende twee weken ’s avonds te bladeren door vooral de mooie Intratuin folder. En tegelijkertijd maak ik lijstjes, want dat is uiteindelijk het doel van het geblader. De eerste week twijfel ik flink tussen het aanschaffen van een pot of toch meerdere kleine dingen. De Multicolor Diamond ziet er wel prachtig uit, maar als ik die neem dan kan er nog maar 1 dingetje bij en dan heb ik toch wel een beperkt aantal lontjes om aan te steken. Ja, meerdere kleine dingen, dat wordt hem! Nu dat besloten is boek ik al snel wat voortgang. Naast het Family Pakket is één artikel al meteen duidelijk, deels omdat het effect me echt geweldig lijkt, deels omdat het doosje gewoon een onweerstaanbare aantrekkingskracht heeft. De Flashing Diamond komt er sowieso bij! En ja, wat dan verder nog? Romeinse kaarsen! 12 voor maar 99 cent, dat kan ik niet aan me voorbij laten gaan. Lekker lang plezier voor mijn geld, dat moet helemaal goedkomen! Hoe zitten we dan met het budget? Ow, nog zat geld over. Een mooie fontein, die kan niet ontbreken. Gelukkig staat er voor 5 euro een fontein in de folder die ook nog lichtkogels uitspuwt. Perfect, toch een soort multishot pot, de Starlight Fountain komt er bij in de collectie. Een paar vuurpijltjes? Oef, dat is wel duur… Of toch niet? Die Flittering Whistle Rockets zijn best te betalen, 10 pijltjes voor €1,99, bij dezen toegevoegd aan de collectie! Nog een paar euro te besteden, het wordt nu toch wel wat lastiger, genoeg te puzzelen nog de komende tijd…

Vooral dit stuk uit je mooie verhaal is zo herkenbaar. Heerlijk dat eeuwige puzzelen met een bedrag van 15 euro. En nu jaren later zit je te puzzelen met een bedrag dat in de 4 cijfers voor de komma loopt. Man wat was je als kind gek geworden als je dat toen had gekund

Vooral dit stuk uit je mooie verhaal is zo herkenbaar. Heerlijk dat eeuwige puzzelen met een bedrag van 15 euro. En nu jaren later zit je te puzzelen met een bedrag dat in de 4 cijfers voor de komma loopt. Man wat was je als kind gek geworden als je dat toen had gekund

Haha, leuk om te horen. Ik heb nog net geen 4 cijfer waarbinnen ik puzzel maar het eerste cijfer is wel een 9... Ondanks dat toch wel enorme budget is het puzzelen niet veranderd bij mij. Elke euro die ik uitgeef overweeg ik heel bewust, zelfs het pakje grondbloemen wat er misschien wel of misschien niet bij komt :)

Lag gisteren op de deurmat. Staat in Het Gemeente Nieuws (regionale krant) advertentie van Vuurwerkmania Heidebloemstraat

20181202_120219.jpg

Inmiddels is de 1e folder/flyer op de mat gevallen, namelijk van Cafferata voor de promotie van de WTF-box. Kom maar door met meer folders! Heerlijk. Dan weet je dat het seizoen écht is begonnen!!

Eindelijk! De eerste echte folder op de deurmat. Voorzien van een ouderwetse bestellijst. Potlood en gum in de aanslag :p

20181203_181136.jpg
20181203_181615.jpg
20181203_181457.jpg
20181203_181515.jpg

Eindelijk! De eerste echte folder op de deurmat. Voorzien van een ouderwetse bestellijst. Potlood en gum in de aanslag :p

Blijft altijd een mooi moment als de eerste folder op de deurmat valt. Ook hier was het vandaag de eer aan de folder van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Een folder hoort erbij en is voor mij onlosmakelijk verbonden aan de december sfeer. Zeker vroeger, dag in dag uit was ik destijds bezig met het maken van lijstjes om zoveel mogelijk te profiteren van euroknallers en overige aanbiedingen. Laat de rest van de folders maar zo snel mogelijk komen!

rvh folder.jpg

De eerste flyer van de Intratuin lag afgelopen week in de brievenbus. Ik heb mazzel dit jaar; 2 woningen in 2 verschillende steden, dus 2 keer zoveel folders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan