Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier nog nooit over nagedacht en mijn oog is niet eerder op dit topic gevallen. Vindt het ergens ook zonde om mijn cakes al voor het moment suprême te beschadigen. Aan de andere kant verbaas ik mij erover hoelang ik die folie nog in het nieuwe tegen kom. Dus eind december toch is nadenken of ik het niet minder werk is om het vooraf te verwijderen (al denk ik dat ik het alleen in overweging neem als het gegarandeerd droog is). .Voor in eerst in 30jaar afgelooen jaarwiselling het afdekpapier/plastic overal van verwijderd en is me goed bevallen.
De hoeveelheid rotzooi die het geeft is stukken minder. Scheelt opruimen. Nu nog een goede oplossing voor alle kartonnen afdekkartonnetjes in iedere tube en het schoonmaken wordt helemaal makkelijk.
Daarom snij ik dus sowieso altijd de flappen van de doos.Papier aan de bovenkant laat ik vrijwel altijd zitten.
Aflopen jaar met de eerste compound van de avond (Crackle King) had ik de flappen van karton ook om laten zitten. Door de wind knalde deze continue naar binnen toe waardoor vrijwel alle bombettes nauwelijks de lucht in ging.
Werd dus even aan herinnert dat de flappen van karton het beste wel kunt afscheuren, dat had ik de rest van de avond ook gedaan.
Het verwijderen van het afdekpapier is dan een mooie vervanger voor het verwijderen van kooien. In ieder geval minder kans op wondjes.Afdekpapier voor het eerst verwijderd. Vorig jaar wat klachten van de buren over troep, wat de hond dan weer op zou eten etc.
Dit jaar rekening mee geprobeerd te houden.
Moet zeggen dat het echt veel troep scheelt. Ik houd het erin en verwijderd het voortaan even van te voren.
Nou, in zekere zin...Flappen van de doos scheuren we er altijd af natuurlijk. Maar dat is geen afdekpapier..
Pas op wat je zegt! GL gaat nu weer klagen over het afdekpapier.. is vast al ziekteverwekkend voor honden als ze er alleen al naar kijken!Afdekpapier voor het eerst verwijderd. Vorig jaar wat klachten van de buren over troep, wat de hond dan weer op zou eten etc.
Dit jaar rekening mee geprobeerd te houden.
Moet zeggen dat het echt veel troep scheelt. Ik houd het erin en verwijderd het voortaan even van te voren.
Ik had dit jaar een aantal producten waar de flappen idd een perforatiestrook hadden.Flappen vd dozen zou men met een perforatiestrook moeten maken, zodat ze snel en eenvoudig te scheuren zijn.
1tje vergeten afgelopen jaarwisseling. De wind blies hem over de compound heen. Bombettes schoten er dwars doorheen, maar knalden wel wat lager.