Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaren geen last van gehad, waaide zo 40 meter verder op een grote weg op, geen kartonnetje gezienVoor in eerst in 30jaar afgelooen jaarwiselling het afdekpapier/plastic overal van verwijderd en is me goed bevallen.
De hoeveelheid rotzooi die het geeft is stukken minder. Scheelt opruimen. Nu nog een goede oplossing voor alle kartonnen afdekkartonnetjes in iedere tube en het schoonmaken wordt helemaal makkelijk.
Sarcasme modus aan.Ik prik er altijd lukraak zootje gaten in voor het drogen, en stiekem ook een beetje ruimte geven voor m'n onzinnige bijgeloof dat de bombettes dan minder weerstand ondervinden...nou denk ik bij sommig stevig spul erbovenop echt wel ns dat... Tsjasoms vind ik het ook mooie decoratie en zou ik het zonde vinden het er helemaal af te halen of half te mollen
Ik heb ooit een filmpje gezien van een paar gasten uit Duitsland die dat getest hebben.Sarcasme modus aan.
Ik leg er altijd een stuk hardboard op, zodat er meer weerstand is, zodat de bombettes lager knallen, want dan zijn de effecten lekker groot.
Sarcasme modus uit.
Don't try this at home folks, rally don't...
Dat valt toch niet te testen? Laddertje en lineaal ernaast?Gast 24030 zei:nooit iets afgehaald ,maar denk dat het wel scheelt ,laat je het zitten is de eerste burst bij het afschieten waarschijnlijk harder (druk) en knalt de bombette met de effectlading dan ook lager ? maar als je het eraf haalt komt de stijglading misschien wel hoger dan met afdekking ?? altijd afgevraagd maar nooit zelf getest ,iemand wel getest hier ?
kijken en luisteren misschien ?Dat valt toch niet te testen? Laddertje en lineaal ernaast?
Schiethoogte uit de specs nemen, vliegtuigloods die exact die 30m hoog, kijken of ie 't plafond aantikt en zoja hoe hard ie terugkomtDat valt toch niet te testen? Laddertje en lineaal ernaast?