[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is aan jouw Alex ;) wat er nu ligt is allemaal top en scherp geprijsd dus dat is wel aantrekkelijk :)

Ik hoop jullie snel duidelijkheid te geven, maar ligt er ook een beetje aan wanneer ons kleine meisje bij ons komt, hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik daar errdt even van geniet ;)

Je hebt groot gelijk Patrick, niet meer dan logisch dat je hier minder bent te vinden.
Het zou pas bizar zijn als je dat niet zou doen :wink:.

Na lang denken, heb ik me toch niet in kunnen houden:p
Die prijzen zijn te gek!! En dus ook maar alvast besteld:wink:

1 karton Sky Palms
1 New Moon (laatste)

Begin is gemaakt! Patrick, thanks voor de mooie actie!

Ik hoop jullie snel duidelijkheid te geven, maar ligt er ook een beetje aan wanneer ons kleine meisje bij ons komt, hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik daar errdt even van geniet ;)

Nou vooruit, omdat we nog ruim 11 maanden hebben, kan wel ff. :wink::p

Loopt weer lekker hier qua bestellingen zo te lezen, zitten mooie lijstjes tussen!

Kan niet wachten om meer te horen, maar haast je niet, Wat er voor jou privé komen gaat is ook heel belangrijk, en ik denk dat iedereen dat hier begrijpt. Succes nogmaals! :)

Voor de liefhebbers staan er weer een aantal Cruel Tractions op de site.
Let op ! Op = Op !

Voor wij mij gemaild heeft dat ze graag nog Cruel Traction wilde hebben, jullie ontvangen morgen een mail, bestellen via de site hoeft niet hij is al gereserveerd voor jullie!

Dat is mooi, ik wil eind volgende week bestellen hopen dat er dan nog 1 is. Ben er bang voor.

Edit: Toch maar meteen besteld!

Inmiddels heeft iedereen die een reservering had gedaan per mail, reactie terug van ons.

De cruel Tractions gaan hard en er zijn er nog enkele beschikbaar.

Tevens gaan de plekken op de 29ste erg hard er zijn er nog stuk of 5 vrij, dus heb je nog niet besteld en wil je de 29ste bij ons je bestelling komen afhalen wees er dan snel bij!

Patrick, zojuist besteld maar lees nu pas dat ik de Cruel Traction niet via de website hoefde te bestellen ivm reservering.

Je kan mijn reservering eruit halen, want heb hem in mijn bestelling via de website zitten:wink:

Bestelling op 20 januari:
1 x Cruel Traction
1 x Road Riot (vond ik een topper afgelopen jaar!!)
1 x Monster Ride
3 x Cruelty
3 x Concerto Rosso
2 x Viking
2 x Gate of Heaven 1
1 x Dutch Delight
1 x Buckley
1 x Red Heat

Wat een bijzonder unieke winkel en bedrijfsvoering is en heeft Huizen! Ik weet niet of dat al gezegd is, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Wat een passie en flexibiliteit, als klant krijg je alle ruimte en respect.
Er is altijd contact, iedere vraag krijgt een antwoord.
CHAPO! Een aanrader op topniveau!

Wat een bijzonder unieke winkel en bedrijfsvoering is en heeft Huizen! Ik weet niet of dat al gezegd is, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Helemaal mee eens, mag ook gezegd worden.

Ben het helemaal met je eens. Grote klasse hoe Vuurwerk Huizen de zaken aanpakt!

Hoppa en de Cruel Tractions zijn binnen 24 uur weer uitverkocht..! Gelukkig heb ik er deze keer wel eentje te pakken gekregen! :)

Top winkeltje daar in Huizen!

Na lang denken, heb ik me toch niet in kunnen houden:p
Die prijzen zijn te gek!! En dus ook maar alvast besteld:wink:

1 karton Sky Palms
1 New Moon (laatste)

Begin is gemaakt! Patrick, thanks voor de mooie actie!

Edit: Toch maar weer wat besteld :p
Ik kon voor 47,50 die legendary 150 toch niet laten staan:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan