[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook zat CT s bij Patrick gehaald en heb ook mijn zinnen op wat anders gezet:D maar heb alvast veel moois besteld! Thanks Patrick voor deze prachtige actie...

Iemand ervaring met de Fast or Furious 1 en 2?? Ze staan hier namelijk voor een leuke prijs! Heb al wat filmpjes hiervan bekeken maar ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die live ervaring mee hebben (als dit in het topic van die cakes gezet moet worden laat het dan ff weten)
Thnx

Ik zit ook weer ff op mijn loonstrook te wachten, heb nog een paar dingen op het oog. En dan natuurlijk het "nieuwe" merk als het doorgaat, en nog een paar evo producten als die weer op voorraad hebben

Uiteraard wil ik daar even naar kijken ;)

En heb ik dat net al even gedaan:

- Golden Willow €24.95
- Brocade King Blue €24.95
- Chry Willow €23.95

Wanneer er genoeg mensen zijn om een vol karton te delen ( en deze ook voorradig is bij Marchel ! ), dan wil ik deze wel verdelen onder de gegadigden.

Graag hoor ik dan per mail/pm even wie interesse heeft in welk product, zodra ik dan aan de 6 of 4 zit dan laat ik het even weten.

Uiteraard wil ik daar even naar kijken ;)

En heb ik dat net al even gedaan:

- Golden Willow €24.95
- Brocade King Blue €24.95
- Chry Willow €23.95

Wanneer er genoeg mensen zijn om een vol karton te delen ( en deze ook voorradig is bij Marchel ! ), dan wil ik deze wel verdelen onder de gegadigden.

Graag hoor ik dan per mail/pm even wie interesse heeft in welk product, zodra ik dan aan de 6 of 4 zit dan laat ik het even weten.

Dat is niet verkeerd, zal er eens over na denken, maar denk iets in de zin van alles 2x :-). Zijn stuk voor stuk erg lkkr bakken deze 3!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan