[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar ff de laatste twee Vulkan X'en mee gesnaaid. Blijven leuke dingetjes.

@Patrick: Komen de Amazing fountain / Coral Beauty ook nog op de site te staan?

Toch maar ff de laatste twee Vulkan X'en mee gesnaaid. Blijven leuke dingetjes.

@Patrick: Komen de Amazing fountain / Coral Beauty ook nog op de site te staan?

De Amazing fountain zal niet meer terugkeren omdat deze bij Wolff uit het assortiment is. Over de Coral Beauty kunnen we nu nog weinig zeggen. Op dit moment zit deze niet bij ons in het assortiment, maar we weten niet of deze later dit jaar er wel in zal komen!

Ik probeer morgen jullie pm's/mails met vragen te beantwoorden.
Maar op dit moment gaat typen met links nog niet heel best, eerst even rechts rust geven na ingreep vandaag!

De familie begint zich nu toch wel zorgen te maken of het wel helemaal goed gaat met me, maar niks mis met vuurwerk uitzoeken op 14 januari :bonk:

Patrick komt er volgend jaar van Evo ook de Pro Fire lijn bij jullie in het assortiment? Zitten namelijk erg mooie cakes tussen!
Ik hoor het wel als je weer kunt typen ;-)

De Amazing fountain zal niet meer terugkeren omdat deze bij Wolff uit het assortiment is. Over de Coral Beauty kunnen we nu nog weinig zeggen. Op dit moment zit deze niet bij ons in het assortiment, maar we weten niet of deze later dit jaar er wel in zal komen!

Thanks, duidelijk! :)

Patrick komt er volgend jaar van Evo ook de Pro Fire lijn bij jullie in het assortiment? Zitten namelijk erg mooie cakes tussen!
Ik hoor het wel als je weer kunt typen ;-)

Is nog lastig te zeggen.. Mocht je al wel wat willen hebben uit de Pro Fire lijn dan kan Patrick natuurlijk altijd ff kijken. Kartonnen zijn altijd mogelijk en wellicht dat je met iemand een kartonnetje kan delen als je specifiek iets zoekt? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan