[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de voorraad Cruelty, Dark Dragon en Alcatraz weer aangevuld.
Volgende week ga ik naar de overige items kijken wat ik kan aanvullen.

Oke een heel klein tipje van de sluier dan :wink: wij zijn aan het kijken of we het assortiment iet wat kunnen aanpassen om zo een nog mooier assortiment aan jullie te kunnen aanbieden :cool:

Ik vermoed dat Patrick niet voor niks de Kartonnen van Royal online heeft gezet, ik denk dat die een beetje hulp nodig heeft om van het Royal assortiment af te komen. Dan heeft die meer ruimte voor een mooier assortiment ;)

Ik vermoed dat Patrick niet voor niks de Kartonnen van Royal online heeft gezet, ik denk dat die een beetje hulp nodig heeft om van het Royal assortiment af te komen. Dan heeft die meer ruimte voor een mooier assortiment ;)

Ik gaf eerder de tip om Royal te verruilen voor Pangu. Dan heb je wat mij betreft drie topimporteurs in huis met Wolff (zekerheidje, topkwaliteit), Evolution (vernieuwend) en Pangu (upcoming!).

Zou super zijn als dat ook echt gaat gebeuren!

Pangu komt toch van dezelfde fabrieken als Evolution? Zou dat niet teveel van hetzelfde zijn?

Rubro, Vuurwerktotaal of Broekhoff zouden geweldig zijn.

Of wat dacht je van Marijn. En dan een paar toppertje van Lesli meebestellen zoals bijvoorbeeld de Big Momma en de Splitonium. Aleen zit Marijn daar al in de buurt in Eemnes. Waarschijnlijk willen ze dat niet...

Leuke berichten Patrick, ik ben benieuwd op welke importeur je keuze gaat vallen.
Maar zal ongetwijfeld een goede keus zijn.

Evolution en Pangu werken samen echter zullen er geen omlabelingen zijn of dezelfde producten.
Helaas is het wel bij een showbox gebeurd maar word doorgesproken met de leverancier

Gr
Evolution Fireworks

Pangu komt toch van dezelfde fabrieken als Evolution? Zou dat niet teveel van hetzelfde zijn?

Rubro, Vuurwerktotaal of Broekhoff zouden geweldig zijn.

Of wat dacht je van Marijn. En dan een paar toppertje van Lesli meebestellen zoals bijvoorbeeld de Big Momma en de Splitonium. Aleen zit Marijn daar al in de buurt in Eemnes. Waarschijnlijk willen ze dat niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan