[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een aantal items loopt het hier echt storm! Het begint 's middags met een aanvulling van 30+ stuks in voorraad! Eind van de dag, alles weer.... UITVERKOCHT!

Ik kon het gister ook weer niet laten,

alvast het afhaalmoment even gereserveerd:wink: en de voorraad the moment leeggetrokken

Bedankt weer voor deze vroege vogel actie Patrick. Stiekem had ik er al op gerekend

Ook de eerste bestelling gedaan :)

Sunbeam 4 en Sunbeam 5, ben zeer benieuwd! Paar andere toppers alweer uitverkocht helaas haha.

Beterschap alvast! Super leuk om te horen dat er een kleine pyrofreakin:D bij komt!:)

We hebben van onderstaande artikelen de voorraad op de site weer aangevuld:
- Cruelty
- Familie Spektakel
- Dark Dragon
- Viking
- Triple Trouble

Ik ga vandaag nog even kijken of ik meer kan aanvullen oa Evolution.
Wanneer ik dat weet meld ik het hier weer.

Mogelijk zal ik de komende weken niet zo snel reageren als normaal, alles wordt gelezen en bestelling verwerkt maar kan mogelijk niet zo snel dingen toevoegen etc.
Moet er zelf even uit voor een kleine medische ingreep en binnen nu een pr week komt er een kleine pyrofreakin bij, dus daar zal ik ook wat tijd bij willen zijn:D

Maar bij vragen mail of pm gerust!

Patrick sterkte met de ingreep! Dat deze succesvol mag zijn!
Zag nog een leuke filmpje van een CTS ok op FB. Interesse? ;)

toch nog maar wat bijbesteld, voor dat iedereen er weer met de crueltys vandoor gaat....

Gelukkig heeft m'n vrouwtje goede remmen en weet ze ook wanneer ze er juist niet op moet trappen :) Ze is gelukkig ook een vuurwerkliefhebster en denkt mee.
Als het februari nieuws is wat ik verwacht dan zou dat mooi zijn!
Nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap Patrick. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan