Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

De single shots ben ik wel bekend mee maar welke fonteinen raad je aan?

Mwah, ik ben een fan van de Mountain-serie.
Verwacht overigens niet dat ze kunnen concurreren met de fonteinen van Jorge, Panda of Zink, die ook volop te scoren zijn in DL.
Zijn op zich niet zulke spectaculaire dingen, hoger dan twee meter komen ze niet, maar de effecten zijn wel goed.
Ook de Fujiyama, nog een slagje kleiner en goedkoper, doet het uitstekend.

Daarnaast is het een stukje nostalgie, want die dingen waren volgens mij meer dan 10 jaar geleden al op de markt, ook in NL.

En, ook niet onbelangrijk: voor minder dan anderhalve euro per stuk kun je het hele jaar door een beetje stoken...

Jammer dat Kaufland ook dit jaar de dragonfire niet meer heeft.
Was echt een top cake.
Hoop dat de bloody mary toch overal te koop is straks :)

Volgens mij staat Dragonfire al een paar jaar niet in de folder maar ligt wel gewoon in de winkel, bij Kaufland is dit met meer producten zo.

Jammer dat er geen filmpjes zijn bij Sonderpreis Baumarkt, duits vuurwerk filmpjes zijn lastig te vinden :(

sorry met mijn neus gekeken... heb ze al gevonden :)

Zijn er nog winkels die er qua prijs/kwaliteit nog echt tussenuit springen?
Ik ben alleen bekend met het aanbod van de Lidl en Aldi. Alleen is mijn budget dit jaar wat lager.
Zijn er nog winkels die hetzelfde soort vuurwerk aanbieden voor een net wat lagere prijs?

Zijn er nog winkels die er qua prijs/kwaliteit nog echt tussenuit springen?
Ik ben alleen bekend met het aanbod van de Lidl en Aldi. Alleen is mijn budget dit jaar wat lager.
Zijn er nog winkels die hetzelfde soort vuurwerk aanbieden voor een net wat lagere prijs?

Nog lager dan een Aldi & Lidl? Het word daar al praktisch weggegeven. Dat ga je dus echt niet vinden lager dan de laagste kun je niet gaan.

licht het nou aan mij of zijn de prijzen helemaal niet zoveel goedkoper als in nederland

Ligt niet aan jouw hoor. Voor de 500 grammers hoef je niet daar Duitsland te gaan. Met een freakactie krijg je voor hetzelfde geld hier mooier vuurwerk.
Het zijn vooral de budget potjes en fonteinen wat Duitsland voor mij aantrekkelijk maakt.

zijn er mensen hier die ervaring hebben met de drukte bij de centershop in kalkar? of de posten-borse in borken? wil er graag naar toe gaan alleen ik kan er niet om 8:00 uur al bij zijn ik ga rond 12/1 uur is dan alles als weg?

zijn er mensen hier die ervaring hebben met de drukte bij de centershop in kalkar? of de posten-borse in borken? wil er graag naar toe gaan alleen ik kan er niet om 8:00 uur al bij zijn ik ga rond 12/1 uur is dan alles als weg?

Je vraagt iets waar niemand antwoord op kan geven. Behaalden resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Ligt niet aan jouw hoor. Voor de 500 grammers hoef je niet daar Duitsland te gaan. Met een freakactie krijg je voor hetzelfde geld hier mooier vuurwerk.
Het zijn vooral de budget potjes en fonteinen wat Duitsland voor mij aantrekkelijk maakt.

Je gaat naar Duitsland voor de Poisons/Renos, Bloody Marys en Aligators van deze wereld en een zeldzaam mooi en goedkope 500 grammer en/of Pyromoulds :) De rest lekker hier kopen en houden.

Je vraagt iets waar niemand antwoord op kan geven. Behaalden resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Ga zo vroeg mogelijk, meeste kans dat je dan nog wat leuks aantreft. Wij hebben geen glazen bol om dit te voorspellen helaas.

Back
Bovenaan