Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

Goedendag allemaal,
het is inderdaad weer bijna zover
nou heb ik een vraag namelijk : welke winkels kan je nou het beste naar toe gaan net over de grens?
als je bent uitgekeken op de Aldi en de Lidl hebben jullie suggesties en of adressen
ik ging altijd naar de Aldi en de Lidl en daar ga ik nog steeds wel naar toe maar ik wil dit jaar het assortiment wat uitbreiden door ook naar andere winkels te gaan die ook andere merken en producten verkopen

ik hoor het graag

MVG

Goedendag allemaal,
het is inderdaad weer bijna zover
nou heb ik een vraag namelijk : welke winkels kan je nou het beste naar toe gaan net over de grens?
als je bent uitgekeken op de Aldi en de Lidl hebben jullie suggesties en of adressen
ik ging altijd naar de Aldi en de Lidl en daar ga ik nog steeds wel naar toe maar ik wil dit jaar het assortiment wat uitbreiden door ook naar andere winkels te gaan die ook andere merken en producten verkopen

ik hoor het graag

MVG

Er zijn erg veel andere 'vuurwerk' winkels in duitsland, allemaal erg anders.... ik zou gewoon even rondkijken in de folders en zelf beslissen wat jij de beste prijs vind.

Ligt niet aan jouw hoor. Voor de 500 grammers hoef je niet daar Duitsland te gaan. Met een freakactie krijg je voor hetzelfde geld hier mooier vuurwerk.
Het zijn vooral de budget potjes en fonteinen wat Duitsland voor mij aantrekkelijk maakt.

Vooral die kleine potjes ja :) Maarja ik woon bij wijze van spreken net zo ver van duitsland als van de plaatselijke dealer

Ik vind de volgende poTten unit duitsland wel mooi:
Excalibur
Reno/Poison
Black Ice
De zwitserse fonteintjes

En kübischer kanonenschlagen en boller d zijn wel grappig

Nederlandse cakes bieden inderdaad meer spektakel naar mijn mening. Voor in de avond zijn cakes uit Duitsland echter wel goed. Wat ik vooral een aanrader vind zijn die bugano fonteinen die je bij de lidl en aldi kunt krijgen. Daar zijn Nederlandse 100 grams fonteintjes niets bij.

Nog steeds bezig aan mijn ultieme zoektocht naar de Weco Wolfsgeheul. Een fluitcake ala The return of the phoenix/Sky screamers. Vorig jaar als één van de betere neuheiten bij Weco gepresenteerd, maar haast nergens te koop..

Heeft iemand hem misschien ergens in een prospekt(online foldertje) voorbij zien komen?

Alvast bedankt

Altijd leuk weer die Duitse folders. En het dagje shoppen in Duitsland is ook altijd gezellig. De kwaliteit ach dat zit wel goed zo slecht is het nou ook weer niet. Koop liever voor 300 in Duitsland. Daar heb ik het dubbele als wat ik er voor in Nederland koop. Het is leuker om 30 keer een lontje aan te steken als 10x.

Back
Bovenaan