Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

EDIT: post van Mark totaal verkeerd begrepen, ik heb het ff aangepast!

Wel ben ik nog steeds erg benieuwd naar de folder dus Genius en/of Wim kom maar op met de folder zou ik zo zeggen, een link mag natuurlijk ook!

Las de post in eerste instantie ook verkeerd omdat er geen quote is.

Bij deze de folder van Euregio:

euregiofeuerwerk.jpg

euregiofeuerwerk2.jpg

euregiofeuerwerk3.jpg

euregiofeuerwerk4.jpg

euregiofeuerwerk5.jpg

euregiofeuerwerk6.jpg

euregiofeuerwerk7.jpg

euregiofeuerwerk8.jpg

Ben ook zeker benieuwd naar die Royal Gem Collection. Is verder ook helemaal niks over te vinden..

Nee dat staat er niet. Het kindervuurwerk wordt vanaf nu verkocht. Het andere vuurwerk vanaf 29 december ....

Zozo die van ratio, 2 nog nog best wel leuke producten en niet zo heel duur. CBP Triple fire, was bij de lidl Victory en echt een super mooi ding! En dat voor 14 eurootjes. Ook de Big Ben is een leuke pot, 400 gram en maar 12 euro! Op t begin komen vaak de dure winkels met hun folfders, dat belooft no wat dit jaar voor Aldi/Lidl:D

Las de post in eerste instantie ook verkeerd omdat er geen quote is.

Bij deze de folder van Euregio:

image

image

image

image

image

image

image

image

Ben ook zeker benieuwd naar die Royal Gem Collection. Is verder ook helemaal niks over te vinden..

Sorry van de vorige post, maar dat was mn eerste bericht nog maar op dit forum, vandaar dat ik het nog niet helemaal snapte.

Maar genius, inderdaad is er nog niks te vinden over de Royal Gem collection.
Maar volgensmij is dit gewoon de duitse collectie van Royal fireworks.
Deze potten worden ook in nederland verkocht, zien er vrijwel hetzelfde uit, alleen andere benamingen.
Royal fireworks bestaat nog niet zo lang volgensmij? 2 jaar?
Ik woon in de buurt van Enschede, en ik kom overal deze potten tegen in folders. Royal fireworks zit zelf ook in Enschede en hebben topkwaliteit vind ik zelf.
Dus ben benieuwd wat er uit deze duitse potten komt, want qua prijs zijn ze nog ongeveer gelijk als in NL.

Trouwens, ik las dit net op internet:
10.11.10 Achtung: Die Phantom/Saphir von Weco wird es in 2010 nicht geben. Weco ist mit der Qualttät der Produktion nicht zufrieden. 2011 soll es die Phantom/Saphir aber geben

Oftewel: De Phantom en Saphir van Weco zullenl dit jaar niet te verkrijgen zijn. Weco is niet met de qualiteit van de productie tevreden. In 2010 zullen Phantom/Saphir wel weer te verkrijgen zijn.

dus 2 van de 5 ong 500 grammers van Weco komen niet op de markt. Jammer..

Laatst bewerkt:
Maar wat heel veel mensen wel eens vergeten zijn er ook altijd nog de cbp s. Ook erg goedkoop en super mooi! Die zijn gewoon gelijkwaardig aan de 500 grammers! Hoop dat ze dit jaar bij de discounters veel cbp s hebben:D

Weet jij trouwens de prijzen van het vuurwerk van pfennigpfeifer? ik kan ze nergens op internet/duitse forums vinden.. en ik hoop ook dat lidl zsm het vuurwerk online zet. Wat ik ook heb gehoord is dat één hele grote discounter alle Dicke bertha's heeft gekocht, maar wie weten ze niet. De meeste duitsers gokken aldi of lidl. Ik hoop dat ie goedkoop is:D, hij duurt immers wel 2 min en heeft mooie boeketten, vergelijkbaar met weco toronto en ene beetje power house.

Weet jij trouwens de prijzen van het vuurwerk van pfennigpfeifer? ik kan ze nergens op internet/duitse forums vinden.. en ik hoop ook dat lidl zsm het vuurwerk online zet. Wat ik ook heb gehoord is dat één hele grote discounter alle Dicke bertha's heeft gekocht, maar wie weten ze niet. De meeste duitsers gokken aldi of lidl. Ik hoop dat ie goedkoop is:D, hij duurt immers wel 2 min en heeft mooie boeketten, vergelijkbaar met weco toronto en ene beetje power house.

Zozo, dan hoop ik toch van harte dat t of de Lidl is of Aldi nord aangezien sud te ver weg is:rolleyes:
Maar waar heb je dat vandaan, toevallig van feuerwerk-forum?
Zou je me de link ervan kunnen geven oid?
Ik hoop dat lidl t donderdag online zet maar verwacht t niet:sad:

Bedankt voor de folders;), al wisten we wel een maand geleden dat penny markt online stond;)...

Whaha niet eens gezien dat de penny martk er al stond

Er is gebleken dat dit de producten en webpagina van vorig jaar zijn en dus nog niet de aanbiedingen/folder voor 2010/2011. Ga maar naar www.penny.de en je zult zien dat de pagina onder Angebote nog niet zichtbaar is.

Waarschijnlijk heb je via Google of een ander Forum gezocht waar deze fout de afgelopen weken ook al is gemaakt. De Penny voegt de (nieuwe) vuurwerkpagina meestal rond de Kerst toe. Nog ff anderhalve week geduld dus!!

Zozo, dan hoop ik toch van harte dat t of de Lidl is of Aldi nord aangezien sud te ver weg is:rolleyes:
Maar waar heb je dat vandaan, toevallig van feuerwerk-forum?
Zou je me de link ervan kunnen geven oid?
Ik hoop dat lidl t donderdag online zet maar verwacht t niet:sad:

http://www.roeder-feuerwerk.de/shop/shop.details.php?artikel=2239

hier staat dat hij al was uitverkocht toen ze de prijslijst kregen. op een andere forum (weet niet meer welke) stond dat hij vermoedelijk door een grote discounter is gekocht. ook op youtube bij het filmpje wordt er al over gespeculeerd.

Okee, nouja beter is dat dan de Lidl!:D
Hoop dat ie dan wel onder de 20 euro is, 38 euro vind ik wel teveel voor deze pot ;)

Back
Bovenaan