Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

de site van lidl geeft een netwerk error... iedereen is vuurwerkfilmpjes aan het kijken hahaha

Wat is die Bazooka precies voor een cake. Kan geen een weco cake vinden die 47 schoten heeft en 440 gram weegt.

ik ben niet sneller geweest dan het duitse feuerwerk forum:rolleyes:, ik heb hem juist daar vandaar... Alleen is het nu zo dat je op feuerwerk forum geen folders/namen en prijzen mag vermelden als het ook nog niet op de site staat Dus de tread op feuerwerk forum is verwijderd vanwage schending van regels:wink:, ik was gelukkig wel snel genoeg om um op te slaan:D

Op het duitse forum was ook veel onzekerheid over de 500 grammer ''bazooka''. Naar mijn mening is hij gwn in het geheim gemaakt exclusief voor lidl... hopen dat het mooie effecten zijn:D Qua beschrijving lijkt het erg veel op voodoo star van weco...

de sites van aldi-nord en lidl komen als het goed is om 12uur vanavond online, ( Volgens feuerwerkforum )
over wanneer de aldi-sud site komt, kan ik helaas weinig vinden

Pfff, de Duitse Fora ontploffen werkelijk!! Ruim 3.500 hits op de Aldi-folder sinds 00.00u

Update: bijna 4.500 hits binnen 1 uur!!

Laatst bewerkt:
Let op: de Lidl-folder op de vorige pagina is van de Lidl-Nord! Hier is de folder van Lidl-Süd:

BILD0947.JPG

BILD0948.JPG

BILD0949.JPG

BILD0950.JPG

BILD0946.JPG

Humor die Brandblusser!!

Let op: de Lidl-folder op de vorige pagina is van de Lidl-Nord! Hier is de folder van Lidl-Süd:

Humor die Brandblusser!!

Maakt niet uit ! De Lidl is hetzelfde over heel Duitsland ... :D
De Aldi heeft Nord en Sud :bye:

Maar in ieder geval bedankt voor het uploaden :wink:

Back
Bovenaan