Best of Wildlife [Ass.]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: DA72
Artikelnaam: Best of Wildlife
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: Niet bekend
Effectomschrijving: DDC081, DC083, DC084 en DC095
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €Niet bekend
Verpakkingseenheid: volgt
Foto:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit pakket kost dit jaar bij dik bike centre in groningen 79,95 i.p.v. 149,95. weet niet of dit overal zo is

ik moet zeggen dat dit assortiment doet, wat ik van een assortiment verwacht.
Gewoon cakes die los duur zijn voor een goede prijs samen aanbieden.
Verder vind ik de namen van de cakes wel grappig(ze bestaan allang, maar mag ook wel eens gezegd worden) en dan is het origineel om een pakket wildlife te noemen.
Ben verder niet helemaal onder de indruk van deze cakes, maar dat terzijde.
greetzz

Ik had dit pakket besteld en net opgehaald, maar tot mijn aangename verassing zaten er 4 andere producten in namelijk van kaboom fully loaded, high en mighty en van diamond coyote en buffalo en dat voor 80 euro vind ik zeer geslaagd :)

Ik heb precies hetzelfde, ik ben nu aan het kijken of het de moeite waard is, want voor jungle fever heb ik ook andere potten gehad.

Ik had dit pakket besteld en net opgehaald, maar tot mijn aangename verassing zaten er 4 andere producten in namelijk van kaboom fully loaded, high en mighty en van diamond coyote en buffalo en dat voor 80 euro vind ik zeer geslaagd :)

Zo dan, dat is inderdaad een zeer aangename verassing. Is dat bij de intratuin? Zo ja, dan ga ik ook ff buurten daar.

ja hoor ik ben blij, lol

Ik had jungle fever and best of wildlife, de kosten waren 2 keer 79,95.
En ik heb gekregen:

2xcoyote
2xbuffalo
fantastic high flyer
magnum candle

van kaboom:

hot shot
high and mighty
demolition
fully loaded

En als gratis cake:

midnight target.

Volgens mij is dit de beste deal die ik ooit gehad heb,lol.

Mazzelaar!
Kaboom ben ik niet echt kapot van maar die Buffalo is een absolute topper!

Back
Bovenaan