Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

De volgende folder is binnen! Deze keer van de bouwmarktketen Sonderpreis Baumarkt:

attachment.php

attachment.php

zijn meerdere winkels die de folder hebben waar wim het over heeft.

Hierbij de adressen:
Euregio Feuerwerk
Gronauerstr.62 A
48683 Ahaus-Alstätte

Louwman exklusiv
Wiegbold 1
48683 Ahaus –Ottenstein

Euregio Feuerwerk
Hengeloerstr.4
48455 Bad- Bentheim-Gildehaus

Ter Huurne
Alsteedseweg
Grensovergang Buurse

Enschedesestr.195
Gronau

Kaffeeshop Paraat
Overdinkel 310
48599 Gronau

Denekamperstr. 47
Nordhorn

Mühlenstr.4
Südlohn-Oeding

Eerder hadden we al de Vorschau van Müller (zie post #17 hierboven), nu is er één verschenen van de grote Discounter-keten Pfennigpfeifer. Zij hebben o.a. Weco-producten in de schappen staan tijdens de verkoop aan het einde van het jaar. Nu dus de Vorschau waarin ze ook aankondigen dat ze vanaf 10-12 het hele assortiment online zetten:

attachment.php

In de Vorschau staat de Big Ben van Weco. Een filmpje van deze pot:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ergens al bekend wat de vuurwerkfolders van de ALDI zijn? Want ik laat mijn oud buurman (Nu duitser) bestellen :) :cool:

Ergens al bekend wat de vuurwerkfolders van de ALDI zijn? Want ik laat mijn oud buurman (Nu duitser) bestellen :) :cool:

Laatste week december, zo rond de Kerst, komen de folders van Aldi en Lidl. Dus nog ff geduld hebben. Als jouw oud buurman contacten heeft bij een Aldi en/of Lidl kan hij misschien de folder al eerder krijgen. Laat hem deze dan ff scannen en hier online zetten...:D

Ik blijf het altijd een genot vinden om naar Duitse folders te kijken, het heeft gewoon iets speciaals :). Thnx voor het posten Michel :thumbup:

zijn meerdere winkels die de folder hebben waar wim het over heeft.

Hierbij de adressen:
Euregio Feuerwerk
Gronauerstr.62 A
48683 Ahaus-Alstätte

Louwman exklusiv
Wiegbold 1
48683 Ahaus –Ottenstein

Euregio Feuerwerk
Hengeloerstr.4
48455 Bad- Bentheim-Gildehaus

Ter Huurne
Alsteedseweg
Grensovergang Buurse

Enschedesestr.195
Gronau

Kaffeeshop Paraat
Overdinkel 310
48599 Gronau

Denekamperstr. 47
Nordhorn

Mühlenstr.4
Südlohn-Oeding

Betekent dit dan ook dat je hier het vuurwerk kunt halen? of alleen bestellen?
Gr.
Mark

zijn meerdere winkels die de folder hebben waar wim het over heeft. Gr. Mark

EDIT: post van Mark totaal verkeerd begrepen, ik heb het ff aangepast!

Wel ben ik nog steeds erg benieuwd naar de folder dus Genius en/of Wim kom maar op met de folder zou ik zo zeggen, een link mag natuurlijk ook!

Laatst bewerkt:
De online folder van de Digro, Duitse variant van de OfficeCentre, is vandaag verschenen. Let op: hier zie je lage prijzen staan maar die gelden alleen voor kaarthouders en het zou zelfs nog zonder BTW kunnen zijn maar dat laatste daar twijfel ik aan. Wel geeft het een goede indruk van wat je straks bij bijv. de Lidl kunt vinden...

http://www.digro.de/werbung/Feuerwerk

EDIT: post van Mark totaal verkeerd begrepen, ik heb het ff aangepast!

Wel ben ik nog steeds erg benieuwd naar de folder dus Genius en/of Wim kom maar op met de folder zou ik zo zeggen, een link mag natuurlijk ook!

De link staat er al, folder heb ik ook.
Maar ga mij niet vragen om in te scannen enz...........ihhihhih sorry dat gaat mn pc kennis te boven.
Gr Wim

Back
Bovenaan