Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

Dat komt omdat hij uitverkocht is;)

EN hij zal vast en zeker wel onder de 25 euro zitten. Lager denk ik niet omdat alleen maar eén discounter dit product heeft en er dus geen concurrentie is.'En Röder feuerwerk is altijd duur;), vandaar 28, ik bedoel, voor de coroner vragen ze circa 30 euro terwijl die makkelijk bij een onlineshop voor 20 euro te krijgen is. Komt deze in een discounter dan is de prijs 5 euro lager dus 15. Hopelijk is dat ook^^

Ja maar die weco site is er juist voor de filmpjes en collecties lijkt me, maarja t zal me een worst wezen. Hopen dat die mooie grote potten bij de lidl komen:D
Anders maar cbp's halen:D

De Schlecker-folder is nu ook uit:

attachment.php

attachment.php

Ik vind dat Schlecker wel een heel slecht aanbod heeft:frusty::angry:..., naja er zijn nog vele anderen te gaan:D

Aan mensen die vuurpijlen uit Duitsland willen halen: koop nooit vuurpijlen tenzij er bombenfüllung of iets dergelijks staat. Anders zijn het prul raketten.

Ik vind dat Schlecker wel een heel slecht aanbod heeft:frusty::angry:..., naja er zijn nog vele anderen te gaan:D

Als ik eerlijk ben vind ik dit al jaren. Eigenlijk vind ik alleen een pakketje als de Space Power qua prijs interessant voor de vooravond: 4 potjes voor € 13,00 is netjes.

Aan mensen die vuurpijlen uit Duitsland willen halen: koop nooit vuurpijlen tenzij er bombenfüllung of iets dergelijks staat. Anders zijn het prul raketten.

Dat is inderdaad helemaal waar, behalve als ze van de firma Zink zijn!!

Als ik eerlijk ben vind ik dit al jaren. Eigenlijk vind ik alleen een pakketje als de Space Power qua prijs interessant voor de vooravond: 4 potjes voor € 13,00 is netjes.

Verwacht hier natuurlijk niet te veel van. In Duitsland zijn ze blijkbaar nogal gek op de lichtkogels, die zitten namelijk in bijna elk pakket en potje.
Zo ook in dit pakket. Kijk maar eens bij de omschrijving.

Des al niet te min, 13,00 is niet duur.. betaal je hier toch zeker 2x zoveel.

idd, ik ook niet.
een ding snap ik niet.
in het begin van dit topic staat een deel ( ga ik van uit ) van de folder van Real.
maar op de site van real kan ik niks vinden en in de winkel hadden ze het foldertje ookniet.

idd, ik ook niet.
een ding snap ik niet.
in het begin van dit topic staat een deel ( ga ik van uit ) van de folder van Real.
maar op de site van real kan ik niks vinden en in de winkel hadden ze het foldertje ookniet.

Volgens de laatste berichten wordt de folder van de Real pas op 27-12 in de winkels aangeboden om mee te nemen, ondanks dat ze kennelijk morgen al worden afgeleverd bij de vestigingen... :bonk:

Hopen dat er een liefhebber werkt, er eentje mee smokkelt en online zet!

Vraagje: Hoe zit het nou met importeren van vuurwerk vanuit Duitsland? Ik dacht dat het altijd illegaal was, maar als ik dit zo een beetje lees is dat niet zo.
Kan iemand mij dat uitleggen?

1 500 gram's cake, maar welke is dit? ik bedoel. voor zover ik weet is er geen 47 shots 500 gramm van weco...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan