8mtr Profi Fountain [Uitloop]

Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen ;)

Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen ;)

Stonden ook in de finale en ik stond in de finale ook op het schietveld aan de rechterkant, met perfect zicht op de fonteinen. Stonden in de finale op 1 que met prof ontstekers (en weer gebruikt icm met stukje quickfuse). Zat een split second verschil met aan gaan en diezelfde split second met uit gaan zat er ook weer in, denk dat de 2 in de finale op een paar tiende van een seconde dezelfde tijdsduur hadden.

EDIT:
Kijk ook maar naar dat wide angle shot van Anihalas! Rechter springt een fractie eerder aan en is daardoor ook fractie eerder klaar als linker. Tijdsduur van beide was gewoon (vrijwel) identiek, net als die in de finale.

Gerbs zijn wel gemaakt om constant te zijn.

Heb ze al in de bunker, alsmede ook op het schietveld, nog weer even in mijn handen gehad, en ben er vrijwel van overtuigd dat ze uit een fabriek komen die ook (veel) theatervuurwerk/PSE maakt. De kwaliteit van de afwerking is heel hoog, hele dikke en super stevige cilinder, keurig afgewerkt aan uiteinde, hele mooie stop intern aan de onderkant, mooie kleine nozzle bovenop. Zwarte afwerking aan de buitenkant van de cilinder met zilver alufolie afdekkapje. Alles straalt gewoon PSE uit.

Dit alles dan wel weer in een buitendoosje gedaan, voor stabiliteit en label.

Heb trouwens op het buurforum al foto's geplaatst in het desbetreffende topic, waar al een stukje van die afwerking te zien is. Zit daar onder de naam Michel_G

Ik praat hier over een jaar of 6-8 geleden, er staat me iets van bij dat deze ronden vulkanen toen nog een time-fuse lont hadden, maar dit weet ik niet zeker, ook heb ik hier dus geen film bij, ik was toen nog jong, maar kan het me goed herinneren, misschien is 8 meter wel wat erg hoog, maar hoog kwam hij zeker!

TimeFuse in Nederland?!

TimeFuse in Nederland?!

Ja zeker!
Ook dit jaar weer een product met timefuse

031_Lesli_Kalashnikov_new_2013_groot.gif

Ik praat hier over een jaar of 6-8 geleden, er staat me iets van bij dat deze ronden vulkanen toen nog een time-fuse lont hadden, maar dit weet ik niet zeker, ook heb ik hier dus geen film bij, ik was toen nog jong, maar kan het me goed herinneren, misschien is 8 meter wel wat erg hoog, maar hoog kwam hij zeker!

Ja zeker!
Ook dit jaar weer een product met timefuse

031_Lesli_Kalashnikov_new_2013_groot.gif

Gaaf zeg! Dacht dat dit verboden was! Waarom gebruiken ze dit zo weinig?

Het is jammer dat er sommige importeurs Illegale imitaties laten maken.
Persoonlijk denk ik dat je de band met de consument belemmerd.
Neem nou nep nitraten, vlinders, vlindermatten, en nu zelfs fonteinen met onzin , ik weet niet hoe andere hierop reageren maar persoonlijk vind ik het een hele asociale verkoop om iets aan consumenten in crisistijd te verkopen , met de tekst haalt 8 meter etc wat geen 8 meter haalt en daar ook nog 10 euro voor vragen.
Dat is gewoon je eigen volk naaien.

Ja ik heb een uitgesproken mening , zo ben ik nou eenmaal:)

Laatst bewerkt:
Fontein zelf is best leuk, komt nog wel een aardig eindje, maar die tijdsduur voor 10 euro is mij veel teveel, misser dit.

Fonteintje haalt hooguit de 4 meter , maar zelfs dat waarschijnlijk niet eens.
In een grijs verleden wel eens 1 kg crackling fonteinen (no name)uit CZ gehad welke wel de 7-8 meter haalden.
De crackling was ook gruwelijk hard.
Importeur had ze afgelopen zomer (helaas) niet meer.

VDN nat fontijnen zijn nog steeds de beste die halen dat net maar dat zijn ook kilo fontijnen voor profi gebruik.

Ik vraag mij af of in kleine, smalle straten een hoge fontein wel zo handig is. Misschien is een minder hoge fontein maar dan in een loepzuivere uitvoering wel geschikter. Maar dan ook wel écht loepzuiver en stabiel tot de vier meter gaan.

Ik vraag mij af of in kleine, smalle straten een hoge fontein wel zo handig is. Misschien is een minder hoge fontein maar dan in een loepzuivere uitvoering wel geschikter. Maar dan ook wel écht loepzuiver en stabiel tot de vier meter gaan.

Ja , want hier gaat het natuurlijk om.:rolleyes:

Waar gaat het jou dan om?

Wat doet het product, bevalt het , doet het wat er staat in de beschrijving,kortom een review... jou vraag/suggestie horen thuis in het stukje wetgeving veiligheid en techniek .

Neemt niet weg dat ik het deels met je eens ben hoor:)

Hhaaha ik heb hem en dit is de dunste fontein die ik ooit heb gezien.
Twijfel of hier 8mtr uit kan komen.

Bekijk bijlage 16608

Verder staat erop dat hij 10seconden ongeveer duurt...
Er zit 100gram NEM in. CAT 2.

Hij zit vast in het karton gemaakt en moet zeggen heb nog nooit zo´n binnenkant gezien.

Back
Bovenaan