Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen![]()
Gerbs zijn wel gemaakt om constant te zijn.
Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen![]()
Ik praat hier over een jaar of 6-8 geleden, er staat me iets van bij dat deze ronden vulkanen toen nog een time-fuse lont hadden, maar dit weet ik niet zeker, ook heb ik hier dus geen film bij, ik was toen nog jong, maar kan het me goed herinneren, misschien is 8 meter wel wat erg hoog, maar hoog kwam hij zeker!
TimeFuse in Nederland?!
Ik praat hier over een jaar of 6-8 geleden, er staat me iets van bij dat deze ronden vulkanen toen nog een time-fuse lont hadden, maar dit weet ik niet zeker, ook heb ik hier dus geen film bij, ik was toen nog jong, maar kan het me goed herinneren, misschien is 8 meter wel wat erg hoog, maar hoog kwam hij zeker!
Ja zeker!
Ook dit jaar weer een product met timefuse
![]()
VDN nat fontijnen zijn nog steeds de beste die halen dat net maar dat zijn ook kilo fontijnen voor profi gebruik.
Ik vraag mij af of in kleine, smalle straten een hoge fontein wel zo handig is. Misschien is een minder hoge fontein maar dan in een loepzuivere uitvoering wel geschikter. Maar dan ook wel écht loepzuiver en stabiel tot de vier meter gaan.
Ja , want hier gaat het natuurlijk om.![]()
Waar gaat het jou dan om?