6-pack 150

Is er iemand die al weet welke uitwerking welke cake heeft? of iemand die dit kan achterhalen? ben namelijk erg benieuwd. geld ook voor de andere 6-pack

Leuk assortiment, veel variatie voor een mooie prijs. 2 minuten blokkie.

Dat de knalcakes het prima doen verbaasd me niks, alle knalbombettes van Katan zijn altijd goed, of ze nu in de shocks of cakes zitten.

Prima doorlontboxje.
Inderdaad zoals al eerder gezegd de crackling en salute cake als finale en je hebt voor die 57,50 anderhalve minuut een boxje in de straat die er zeker niet slecht uitziet!
bij deze ook besteld ;)

Net zoals de we like it! het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn.

Zo onze groep heeft er een aantal van besteld, om 00:00 uur doen we er 3 tegelijk! Het nieuwe jaar meteen even lekker inluiden! :)

Iemand snapt de positieve reacties niet in de topic ik snap de negatieve reacties juist niet.
Want ik zie heerlijke salutes, crossette's waar ik dol op ben en lekker crackling.

Het had wel in 3 cakes gemogen van mij nou is het zo van wow 6 cakes zoveel.
Misschien koop ik hem, maar dan doe ik hem wel in de vooravond want het blijft Katan en straks zit ik ineens met crackling salutes enzo (de nieuwe 4ever)

Ik ben er ook wel over te spreken, gezien de prijs kwaliteit is het gewoon een topper en moet je flink je best doen om een betere te vinden met deze ingrediënten.

top, erg benieuwd naar de beelden, afmetingen en inhoud in grammen ;-)

Back
Bovenaan