6-pack 150

Ik heb m'n bericht aangepast, ik haalde deze door de war met de 6-pack 216. Voor het geld prima, echter zou ik zelf voor andere cakes kiezen voor dit geld.

Prima caebox, mooie mix aan effecten en daardoor ook leuk om voor het (overlappend) doorlonten. Ik ga hem bestellen. Goede zet van Katan !

Als je deze box meer ziet als 6 losstaande cakes van elk 25 schoten voor minder dan 10 euro per stuk, denk ik dat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is.

Als doorlontbox voor 12 uur vind ik hem echter een beetje het tempo missen wat je met deze effecten misschien wel zou willen hebben.

Valt me helemaal niet tegen.
Gewoon een leuk boxje voor een goede prijs.
Ik ga wel de crackling en salute cakes tegelijk als finale zetten voor iets meer power.
Maar petje af voor dit leuke product!

Ik ga deze maar 'ns kado doen aan een familie die zich financieel echt niet de luxe van vuurwerk kunnen veroorloven. Die zijn hier dolblij mee: de dames met het sier, de jongens met de salutes.

Niet verkeerd voor dat geld..alleen is die af en toe wel een beetje link.
Sommige effecten knalden op 1a2 meter hoogte.

Leuk voor deze prijs. Niet te vergelijken met zijn grotere broers maar de prijs/ kwaliteitsverhouding is zeker top.

Helaas niet besteld maar hopelijk nog in de vrije verkoop op voorraad.

Net bij Intertoys toch maar 1 besteld, ook aantal setjes van de 3XL actie gekocht waar ik in eerste instantie voor ging. Al dit spul komt in de pre-finale :D

Erg leuk boxje
Heb ervoor gekozen om eerst C/A/E/ te schieten en dan B/D/F tegelijk.
Tis wel lastig om onder in de cake te komen bij de reservelonten door het karton dus heb stukjes snellont in de box gescoven bij het reservelont en vastgeplakt voor de zekerheid bovenaan ook nog doorgelont met wat extra snellont.
20141230_152401.jpg

4 cakes liepen goed 1 duurde 30 seconden voor ie af ging en de laatste heb ik los aan moeten steken via de reserve lont dus ging niet soepel. Ook irritant was dat sommige bombettes erg laag knalden. Daardoor vielen de effecten wel groot uit das dan wel weer positief

Was voor die prins een topbakkie. Is gewoon bijna 2 mibuten genieten voor 57.50 volgend jaar in 2 voud

We wilden er drie tegelijk doen maar het (reserve)lont was echt bagger, doorlonten ging maar bij twee van de drie goed. De ander stopte na twee cakes en een andere box was binnen een halve minuut leeg!

Back
Bovenaan