6-pack 150

Ik heb vernomen van de moeder des huizes waar ik dit kado heb gedaan, dat hij goed ging. Gelukkig, want het doorlonten blijft altijd spannend, zeker als je onervaren stokers en kids erbij hebt, en er berichten zijn van laagklappende boeketten. Ik zal nog een filmpje krijgen dat ik het zelf even kan zien, maar ben allang blij dat alles goed ging.

Dat van die laag klappende boeketten kan wel kloppen. Hadden hier 2x de 150 en 1x de 216 en die hadden er alle 3 ook last van. Wel mooie blokjes voor het geld overigens!

Ik vond het grotere broertje echt een stuk beter. Ondanks eerdere berichten. De 150 had ik ook maar stopte halverwege. Buiten dat vond ik hem ook een stuk minder. Was ook idd moeilijk door te lonten.

Vond dit een geweldige box. Meestte los afgestoken. De diversiteit aan effecten en de prijs kwaliteit verhouding vond ik dik in orde. Goede boeketten en vooral de whistling salute cake en de crackling cake waren super. Geen last gehad van lage boeketten. Aanwinst voor de markt wat mij betreft omdat je veel combinaties kan maken voor een schitterend prijsje.

Hulde voor Katan want wat mij betreft maken ze de domber van de 4EVER meer dan goed nu.

Ik heb vernomen van de moeder des huizes waar ik dit kado heb gedaan, dat hij goed ging. Gelukkig, want het doorlonten blijft altijd spannend, zeker als je onervaren stokers en kids erbij hebt, en er berichten zijn van laagklappende boeketten. Ik zal nog een filmpje krijgen dat ik het zelf even kan zien, maar ben allang blij dat alles goed ging.

Laag klappende boeketten is niet heel fijn inderdaad...maar topgebaar om ook een beetje aan je medemens te denken door ze wat vuurwerk kado te doen.:thumbsup:

Was hier iets minder enthousiast over te laag knallende boeketten en af en toe echt van die plof klappen tussen door, had hem zelf niet gehaald had hem op de demo gezien dan kan je beter de Heavy 5 halen.

Vindt dat niet echt vergelijking heavy 5 vs. 6-pack 150

Ik heb alleen mijn 6-pack 216 afgeschoten en heb die 150 nog.
Ik haal volgend jaar die heavy 5 wel en zet ze wel in een vergelijkings video.
Die 216 vond ik top en beter presteren dan op de winkel demo's die ik heb gezien.
Dat was echt geen laf pakketje.

Ik ga deze denk ik eerst AE tegelijk schieten om lekker in te komen,
dan C, de crossette cake, even een beetje rust
en daar achteraan dan BDF tegelijk voor een spektaculair einde

Zou iemand dit nog anders doen?

Ik had deze nog van vorig jaar over. Dit jaar geschoten en moet zeggen naar een jaar drogen presteerde deze super goed en beter dan de 216 vorig jaar. De salutes in deze bak waren snoeihard voor consu, beetje oude heavy legend 16 nivo. Burst van sier was ook goed. Ik denk dat ik voortaan maar een buffer van een jaar maak, kunnen ze mooi een jaar drogen.Doet de cakes wel goed. Filmpje post ik nog wel.

Wauw wauw wauw!

Wat een toffe box vond ik dit :D

Ik heb de Cruel traction gestookt, HFF Cakebox, Triple Freestyle Madness en nog wat andere 'dikkere' bakken, maar kwa prijs kwaliteit is dit echt een super geslaagde bak!!

Heel veel diversiteit, lekker tempo, burst en boeketgrootte. Ik kan er echt niet over klagen. Salutes waren ook genieten. Op het eind de Cruelty eraan geknoopt (welliswaar last minute besloten, hij was dus waardeloos doorgelont maarja...

Ja, voor die prijs, echt zéér positief verrast!

Loop al een hele tijd te twijfelen of ik deze box nou wel of niet zal nemen. Na deze film ben ik overtuigd, deze MOET in de collectie dit jaar. :)

Back
Bovenaan