6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Heerlijk dit!

Na een hoop twijfelen, toch maar gaan kijken.
Zeker na de ommezwaai van prof naar consu heb ik wel even getwijfeld..
Uiteindelijk toch maar besloten om te gaan met een auto vol maten en ik heb er absoluut geen spijt van.

Aangekomen bij de Zena tent was de sfeer al goed.
Toch leuk om regelmatig dezelfde mensen tegen te komen en nieuwe contacten te leggen.
Na wat versnaperingen zijn we 'achter de schermen' gaan staan en de cameraatjes werden opgesteld.

Ik vond het een zeer geslaagde show.
De show liep gewoon lekker en die crossettes pfff.... Schitterend!
Single rows is en blijft toch ook een gaaf product.

Ik heb echt genoten!

Ziet er gelikt uit het showtje. De keus gemaakt om niet te gaan dit jaar. Word een hoop de lucht in gejaagd maar omdat er geen prof. geschoten word,de show maar 15min duurt en het 350km rijden is toch blij dat ik niet ben gegaan.

Gister avond rond een uur of half 8 gaan rijden, onderweg bij tankstation hazeldonk een bakkie koffie op, om vervolgens de rit voort te zetten naar geel. Eenmaal om 10 voor half 11 aangekomen even bijgepraat met iedereen, en een leuk consumenten showtje gezien, het is niet geel hoe het geweest was, maar voor een consumenten show hebben ze het beste uit de kast getrokken. Leuk showtje was het, maar om volgend jaar voor hetzelfde nog terug te komen. Nee voor mij niet, dan ga ik liever naar dusseldorf, of ze moeten weer groot schieten in geel. Al met al me complimenten aan de bouwers!
Na afloop nog even naar de grote tent geweest waar ze wel leuke muziek draaide, en als afsluiting nog lekker staan hakken op army of hardcore die ze draaide. Toen nog naar huis gereden, lag om 5 uur op bed. Mooie tijd.

http://www.youtube.com/watch?v=AEyakUJGeSo&feature=youtu.be

Hier is mijn film

Na gisteren eerst van 's morgens tm einde van de middag gewerkt te hebben aan de vuurwerkshow volgende week op het strand van Kijkduin even snel een chineesje erin geschoven vol gas richting Geel vertrokken. Een aantal jaren geleden een mooi plekje gevonden waar je gratis (je blijft een Nederlander) kon parkeren, helaas is ook hier een eind aan gekomen omdat bijna alles rond de kanaalfeesten wel een parkeer verbod was. Maar goed uiteindelijk toch een plekje gevonden en alvast rustig aan de kade gaan zitten.
Het was een heel leuk showtje waarbij je goed kon zien wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met gewoon consumenten vuurwerk. Hiervoor wil ik in ieder geval Rob Bakker/Big Smile bedanken en alle andere mensen die dit mogelijk hebben gemaakt. Maar zoals meerdere mensen al hebben aangegeven is het ook voor mij niet meer de moeite waard om hier 2 uur heen en 2 uur terug te rijden. Helaas is het nou eenmaal zou en hoop dus (en weet eigenlijk wel zeker) dat dit helemaal goed gemaakt gaat worden met de trophy.
Hierbij ook nog 2 videotjes:

Mooie films mannen! was genieten he voor een consu showtje :p

Had nog wat plaatjes gemaakt van de stuntrace en de bootjes.

f26jok.jpg

2mffbwz.jpg

neg8aq.jpg

xfvy15.jpg

9lfyvl.jpg

xn6yr4.jpg

:wink:

Gelukkig ben ik als vuurwerkliefhebber nog niet te blase om voor een consu show in de auto te stappen en daar ben ik gister in Geel voor beloond. Nee ik had geen wapperende broekspijpen maar m'n liefhebbershart werd goed gekieteld en daar gaat het me om.

Beter een goeie consu show dan een slechte prof show.

Naast het vuurwerk was het ook weer een super gezellige meeting van freaks die samen met andere freaks weer is lekker over de hobby konden O H en.

Original/Zena, Rob en bouwers enorm bedankt.

http://www.youtube.com/watch?v=tpiEgwxoTwM

Zo veel tegenslagen en dan toch zo'n resultaat neerzetten met beperkte mogelijkheden. Groot compliment aan het adres van Rob Bakker. Hulde!

Als ik de show aan de films kan/mag beoordelen hebben ze echt het maximale uit de consumenten cakes gehaald. Geen warboel, alles goed in thema's weggeschoten, complimenten aan de bouwers!

Gisteren voor het eerst naar Geel gereden, en is me ondanks dat het "slechts" consumentenvuurwerk was goed bevalen.Ik weet één ding zeker; volgend jaar heb ik er de 1,5 uur enkele reis best weer voor over!

Strak geschoten show, lekker doorrammen waar mogelijk, lekker rustmomenten er in. Het had eigenlijk alles, op het stempeltje "professioneel" na.

Film is aan het uploaden en komt hopelijk vandaag in dit topic te staan.

Heb gisterenavond weer een mooie show gezien op een mooie zomerse avond aan het Geelse kanaal. Niet meer de profshow van de afgelopen jaren maar nu met consumentenvuurwerk. Het zag er heel erg goed uit. Het begon met knetterende fonteinen en ratelende mascleta's. De show was met veel siercakes die met 6 a 8 tegelijk gingen met een goed tempo. De afwisseling was erg mooi en de overgangen liepen soepel. De uitwerkingen waren helder en groot. Zeer felle fluiters deden pijn aan je oren. De finale was spectaculair en fantastisch mooi. Ik heb alweer genoten en wil volgend jaar zeker weer komen. Hierbij mijn film:

http://www.youtube.com/watch?v=_duPPCOM8bk

Laatst bewerkt:
Ook ik heb totaal geen spijt dat ik gister gegaan ben. Rob en team heeft echt hun stinkende best gedaan om een goede consumenten show weg te zetten. En er mag met recht gezegd worden dat ze het uiterste bereikt hebben. Rob en team bedankt!

Heb gisterenavond weer een mooie show gezien op een mooie zomerse avond aan het Geelse kanaal. Niet meer de profshow van de afgelopen jaren maar nu met consumentenvuurwerk. Het zag er heel erg goed uit. Het begon met knetterende fonteinen en ratelende chainthunders. De show was met veel siercakes die met 6 a 8 tegelijk gingen met een goed tempo. De afwisseling was erg mooi en de overgangen liepen soepel. De uitwerkingen waren helder en groot. Zeer felle fluiters deden pijn aan je oren. De finale was spectaculair en fantastisch mooi. Ik heb alweer genoten en wil volgend jaar zeker weer komen. Hierbij mijn film:

http://www.youtube.com/watch?v=_duPPCOM8bk

Mag het ook een tweetal Mascleta's zijn? :rolleyes:

Overigens mijn video;

Ik heb hier al gereageerd maar we kwamen net erachter dat we ons statief zijn vergeten!
Is er iemand die een statief heeft zien staan bij de LVC-Tent na afloop van de show?
Het was een Sony VCT570RM!

Als iemand hem heeft of weet waar het statief nu is zouden we jullie heel dankbaar zijn!

Alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Last but not least...

Hier mn filmpie vd kanaalfeesten, uiteraard met emoties van publiek en mezelf op de achtergrond (as usual), veel kijkplezier :p

Laatst bewerkt:
Dat is een beste show geworden, maximale eruit gehaald denk ik. Ik heb op basis van de beelden niet het idee dat ik echt een must see show gemist heb en dat is echt niet negatief bedoeld want het zit prima in elkaar. Hopelijk volgend jaar weer zoals het was.

Man man man wat heb ik genoten van deze brute consu-show!!
Ik ben blij dat ik geweest ben want ik had dit toch echt niet willen missen!
Wat een geweld en heerlijk alles strak getimed, geweldig gedaan!

Bedankt Rob/alle anderen die deze show mogelijk gemaakt hebben!

Oh, hier is mijn film nog:

Tot volgend jaar :cool:

Jwtjuh :bye:

Back
Bovenaan