6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Was een heerlijke show. Voor ons als freaks is een prof show vaak beter maar als je je in kan stellen op een consumenten show dan is deze meer dan geslaagd. Leg de show dan ook niet naast de lat met prof shows. Rob Bakker en crew. ....complimenten.
Na de show nog even flink uitgeleefd bij de dj met foute snor en zweetband. Maar we gingen hard. Altijd mooi om bekende gezichten tegen te komen. En vuurvent weer bedankt voor het vervoer en versnaperingen onderweg.

Ik heb hier al gereageerd maar we kwamen net erachter dat we ons statief zijn vergeten!
Is er iemand die een statief heeft zien staan bij de LVC-Tent na afloop van de show?
Het was een Sony VCT570RM!

Als iemand hem heeft of weet waar het statief nu is zouden we jullie heel dankbaar zijn!

Alvast bedankt! :)

Deze heb ik inderdaad zien liggen, deze lag er om 12 uur nog hoe wij richting feest tent zijn gegaan..

De show was inderdaad erg goed en ik heb totaal geen spijt dat ik ben gegaan. Het feest in de tent was ook erg gezellig en ging tot in de late uurtjes door ! :D

Van zo'n showtje met alleen consumentencake's kun je alleen maar van dromen! Prima in elkaar gezet met de juiste timing.De finale was er eentje waar je kippevel van krijgt!!
Rob Bakker en zijn team mogen terecht een flinke pluim in hun hol steken!!!!
Of bij elkaar
Alles werkte mee,zelfs het weer en de wind blies de rook met een licht briesje langzaam weg.Perfect gewoon.
Ik ga niet allemaal namen noemen want dan vergeet ik er ongetwijfelt een paar,
maarrrr.....ECHT IEDEREEN BEDANKT VOOR DE INZET EN AANWEZIGHEID!!!!
Het was een TOP avond!!!

Ik heb hier al gereageerd maar we kwamen net erachter dat we ons statief zijn vergeten!
Is er iemand die een statief heeft zien staan bij de LVC-Tent na afloop van de show?
Het was een Sony VCT570RM!

Als iemand hem heeft of weet waar het statief nu is zouden we jullie heel dankbaar zijn!

Alvast bedankt! :)

He Tristen

Ik heb zaterdag inderdaad lange tijd een statief zien staan bij de LVC tent, of hij van jou was weet ik niet aangezien er meerdere mensen daar stonden te filmen. Wat je kunt doen is de organisatie van de geelse kanaalfeesten even een berichtje sturen. Deze hebben ook een facebook account, als ik jou was zou ik het daar dus even proberen.

https://www.facebook.com/#!/pages/De-Geelse-Kanaalfeesten/522318594477661?fref=ts

Als niemand hem heeft meegenomen, is de kans groot dat de organisatie weet waar je statief is.

He Tristen

Ik heb zaterdag inderdaad lange tijd een statief zien staan bij de LVC tent, of hij van jou was weet ik niet aangezien er meerdere mensen daar stonden te filmen. Wat je kunt doen is de organisatie van de geelse kanaalfeesten even een berichtje sturen. Deze hebben ook een facebook account, als ik jou was zou ik het daar dus even proberen.

https://www.facebook.com/#!/pages/De-Geelse-Kanaalfeesten/522318594477661?fref=ts

Als niemand hem heeft meegenomen, is de kans groot dat de organisatie weet waar je statief is.

Statief is inmiddels terecht.
Personeel van zena heeft hem mee uiteindelijk genomen.

Waarvoor ik ze zeer dankbaar ben :).

Heb ook enorm genoten en wil Zena bedanken voor de fijne avond.
Alle freaks bedankt voor de gezelligheid, vond het tof dat jullie er weer allemaal waren, respekt!

Rob+Team, jullie hebben ons enorm verrast met deze supergave Consushow, had er zowiezo vertrouwen in dat het goed ging komen maar dit was wel erg boven mn verwachting hahaha :p Briljant!

@Valerie, kom je vaker naast me staan? :wink: :kerst: :p

Was een heerlijke show. Voor ons als freaks is een prof show vaak beter maar als je je in kan stellen op een consumenten show dan is deze meer dan geslaagd. Leg de show dan ook niet naast de lat met prof shows. Rob Bakker en crew. ....complimenten.
Na de show nog even flink uitgeleefd bij de dj met foute snor en zweetband. Maar we gingen hard. Altijd mooi om bekende gezichten tegen te komen. En vuurvent weer bedankt voor het vervoer en versnaperingen onderweg.

Jij ook voor de gezelligheid (Y):D

6 juli 2013.

Al een jaar uitgekeken naar deze dag dat we weer naar Geel gingen:)

Dit is de derde keer dat we gingen en was inmiddels aardig vast mannenweekend geworden.

Maar ja, de groene belgische monsters zaten ons dit keer dwars en gooide een hoop onkruid in het eten.
En werd prof, consumenten...

Maar de sterkste winnen en zo liet niemand zich uit het grasveld slaan.

Vol goede zin vertrokken we om 10.30 uur al richting België.

Daar aangekomen konden we al ons hotel in.
Nog even over de markt in Geel gelopen waar me oog al viel op oranje kleuren:)
DSC_0007.jpg

Net als anders weer heerlijk eten gehaald aan de overkant van het hotel.

Met een volle buik vertrokken we om 21:00 uur naar het kanaal. Lekker op tijd en nog rustig om een plekje te zoeken.
DSC_0038.jpg

Mensen zagen me statief staan en we kregen vragen wat waar en hoe, wel grappig, zo kwam ik daar ook de eerste keer aan twee jaar terug en nu kon ik anderen advies geven.

Als eerste kwam Smilli voorbij, later volgde Vuurvent en aanhang:)
Ze gingen allen richting lvc tent.

Klonk harde muziek, hoe gezellig ook, te druk voor mij, zo bleven we staan.

Inmiddels werd het al donker. In volle afwachting van wat er komen zou stonden we klaar.
Vuurvent had zich losgerukt uit de tent en kwam ook bij ons:)

En zo begon de show.

Zoals eerder gezegd, met gemengde gevoelens staan kijken.
Wist natuurlijk al een tijdje dat Geel, het Geel van vroeger niet meer zou zijn.
Werden steeds meer berichten gepost dat het kleiner en kleiner zou worden.

Aan de andere kant heb ik toch ook altijd wel het gevoel gehouden dat het goed zou komen.

De show was appart, thema´s zichtbaar, goed gekeken wanneer een thema klaar was en whop, hit the button for the next part.

Het geheel was super, goed getimed. Natuurlijk geen vergelijk met prof, maar hetgeen als consu getoond werd was top.

Na de show was het snel richting hotel, Ruben was toch wel moe.
Nog wat nagepraat en hij vertrok om 01:00 uur naar dromenland.

Als gewoonlijk had ik iets meer moeite met slapen:)

Maar om 03:20 gingen toch wel de ogen dicht...

Volgende morgen weer heerlijk ontbijt.
En daarna richting NL.

Het was weer een geslaagd weekend!
Hopenlijk volgend jaar weer:)

Hier de beelden...

Wat kan je daar mee? Zijn die dingen zo dat de schade van een explosie beperkt wordt dat die sticker erop zit?

ik denk dat die gewoon worden verkocht voor de verzamelaar,dus verder niks hebben te maken met vuurwerk.
Maar Martijn kan er vast meer over vertellen.:)

Zijn kisten waar normaal o.a. oefengranaten (Thunderflash) inzitten, heb er zelf ook en gebruikte die vroeger voor knallers in te doen. Diagonaal pastte er net een 901 in.

Of ze echt explosiebestendig zijn, geen idee, maar liever in zoiets dan een kartonnen doos.

ik denk dat die gewoon worden verkocht voor de verzamelaar,dus verder niks hebben te maken met vuurwerk.
Maar Martijn kan er vast meer over vertellen.:)

Heeft idd niks met vuurwerk te maken maar vond ze wel mooi.
Heb ze niet gekocht, achteraf misschien wel moeten doen want idd wat Thunderboy zegt, prima om wat (vuurwerk) in te bewaren:)
En weer ontopic:)

Leuke film martijn. Goede sfeer van je dag.
Leuk om je ook weer ff gesproken te hebben, tot de volgende show!

Back
Bovenaan