6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

De trektouwtjeskraam gaf teveel geluidsoverlast, logisch dat de kermis niet meer doorgaat.

Denk dat we maar wat later vertrekken dan :devil:

Ik zal hier rond 5 uur van mn huis vertrekken
wil nog wat inkopen doen bij olen :p
probleem is nu dat ik geen idee heb wat ik in godsnaam tussen 19:00-23:00 moet gaan doen... iemand idee?

Zuipen en bijkletsen met medefreaks in LVC Tent, en om 21.00 de Waterski-Stuntraces kijken. beetje rondlopen, frietje pakken etc. Speedbootjes loeren.

Zuipen en bijkletsen met medefreaks in LVC Tent, en om 21.00 de Waterski-Stuntraces kijken. beetje rondlopen, frietje pakken etc. Speedbootjes loeren.

Zijn die stuntraces nou om 21u of 19u? Lijkt me ook wel lache om effe mee te pakken.
Ik ben ook met een aantal man aanwezig. Heb er weer zin in :)

Wij (AKH Fireworks) gaan rond 19:00 uur richting Olen, even bijpraten me T-Shirt waarop dtond L is een XXS ofzo? Raar die shirtje van Zena even inruilen. En daarna richting Geel kijken wat op de kade staat en de LVC-Tent bezoeken!

- Camera *Check*
- Statief *Check*
- Toebehoren *Check*
- Zena vest en shirt *Check*
- Categorie 1 *Check*
- Goede zin! *CHECK, CHECK, CHECK!*

De afwezigen op dit vuurwerk hebben ongelijk gehad wat een consumenten top show amai wacht maar tot de video's er zijn... :p

Wat een vuurwerkshow heeft Rob met Big Smile Fireworks neergezet! Echt helemaal geweldig! Iedereen die niet is gekomen krijgt echt spijt als jullie de filmpjes zien! Was echt fantastisch! Helemaal geweldig, wat je wel niet met consumenten vuurwerk kan!

En het was ook hartstikke gezellig bij de LVC-tent, hele leuke gesprekken gehad met Kamikaze, Vuurvent en hun groep, Thunderboy, Gijs, Lesley, Sisser en alle anderen! Thunderboy nog bedankt voor de consumptie! En natuurlijk iedereen van ons AKH Team bedankt voor de gezellige dag! En Rob Bakker (Big Smile Fireworks) bedankt voor het kijkje op de schietplek!

Opbouw:

Vuurwerkshow:

Laatst bewerkt:
Er is inderdaad een fantastische show neergezet met de beschikbare middelen!!
Toch was ik een beetje teleurgesteld, puur ter vergelijking met vorig jaar was dit natuurlijk een afknapper..
Maar dan alsnog was ik zwaar onder de indruk van de show! Beetje kort, maar wel erg krachtig terwijl er ook nog duidelijk themas te zien waren.
Wel balen van die muziek die vrolijk doorknalde, ook jammer dat het veel rustiger was dan vorig jaar.
Verder nog wat telefoonnummers van wat prachtige dames weten te scoren en een leuk autoritje gehad.
Niet tot volgend jaar, voor zo'n show hoef ik niet helemaal naar België te rijden.
Wel erg benieuwd hoe de zena trophy gaat verlopen als er alleen al met consumentenspul zo'n topshow neergezet kan worden!!

Bedankt iedereen!

ge-wel-dige show!!!
ik stond met open mond te kijken met wat je wel allemaal niet kan met consumenten vuurwerk.

Was het de anderhalf uur in de auto zitten waard? Ja, ik vond van wel. ik denk dat het puur ligt aan hoe groot je liefde voor vuurwerk is en je daaruit kan halen of je het wel of niet waard vind om zo ver te rijden voor een show.
kortom, het was een leuke en zeer geslaagde dag :D volgend jaar weer? Jazeker!

mijn filmpje zal te zien zijn als die klaar is met uploaden, ik zet de 2 linkjes alvast neer:
http://www.youtube.com/watch?v=w4xhFiU4a1s&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=TWSiD2iWNpM

Ps, ik kon me eenmaal niet beheersen toen ik me bedacht dat de megastore in Olen wel heel dichtbij was...:holland:

2013-07-06 20.14.42.jpg

Laatst bewerkt:
10h3v2c.jpg

Zwaar genoten! Wat een dikke vette klasseshow, echt kikke :p

Morgen het beeldmateriaal, eerst ff nuchter worden :wink:

Goodnight.

Super consu show, thuisblijvers hebben wat gemist.

Vanuit het hotel in Geel nog even reactie.
Me film en complete verslag volgen nog:)

Met gemengde gevoelens gekeken naar de show.
Wisten natuurlijk dat Geel niet meer Geel was van eerdere jaren.
Dus met afwachtende houding stonden we daar.

Tja, dan moet je het inneens doen met consu spul.
Blijf het geheel raar vinden, maar goed, dat is een ander verhaal.

Om het geheel samen te vatten, het was een heerlijke consu show, met wat thema, goed getimed.
Denk dat het een geslaagde show was voor het grote publiek, hoop dat ze wisten dat er gas teruggenomen werd.

En daarmee kom ik op het volgende punt, denk dat thuisblijvers niks gemist hebben.
Die zien de films wel, maar lang in de auto zitten voor dit nee...

Eerlijk, het is dat ik me zoontje Geel beloofd heb en dat hij geniet van een weekend weg, hotel, lekker eten en een showtje.

Maar als Geel zo blijft is het voor mij volgende keer ander hotel tijdens een andere show.

Wel me complimenten natuurlijk naar de bedenkers en bouwers, want stiekem genoten we toch wel:)

Was eerst aan het twijfelen of ik wel zou gaan na de berichten over het downsizen enz. Maar ik was er bij en heb er van genoten! Echt een top show!

Als surplus heb ik er ook enkele producten kunnen zien waarvan ik eerst dacht bwaaaah, maar in het echt spectaculair bleken te zijn en omgekeerd. Het heeft me iig geholpen om mijn lijstje voor oudejaar aan te passen. :-)

De producten die in deze show de meeste indruk op me maakten waren die gekleurde hoge fluitcakes die meermaals werden geschoten. Weet iemand te zeggen welke dat waren?

Ben het met jou eens Martijn!
Dit was geen 'Geel-show'. Maar dat wisten we allemaal al van te voren natuurlijk.
Het was een leuk showtje, complimenten naar Rob en de bouwers die het met deze middelen zo in elkaar hebben gezet. Er zaten zeker leuke thema's in, waaronder de crosettes in shape. Timing was allemaal prima. Ook enkele producten waarbij nog eens goed naar voren kwam hoe lekker ze wel niet waren (o.a. blink/strobe cakes)
Maar om nou te zeggen tegen zij die thuis zijn gebleven dat ze hier PER SE bij hadden moeten zijn (voor het vuurwerk dan) ..? Dat vind ik persoonlijk nogal overdreven.
Laten we hopen dat er volgend jaar weer een echte (prof)show geschoten mag en zal worden :D

Back
Bovenaan