6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Gek genoeg nooit getwijfeld aan deze discussie, altijd gedacht dat er een oplossing zou komen.
En daarom, laat me nog meer verassen door de andere opzet.

Mwa, nee, gaat hem niet worden hier denk ik, maar met goed uitgevoerde muziek wel welkom:)
Beetje anders dan anders, dj coone erbij, ja, met prof op de achtergrond...
Ik ben voor...:)

De kade vol zetten met steppers en singleshots aangevuld met shells op de achtergrond.
kan je zeker wel wat moois van maken op muziek denk ik.

Zie wel zoiets voor me vanaf 19 sec.:p

http://www.youtube.com/watch?v=hnj5jnpcl_Q

Laatst bewerkt:
Van zodra wij hierover meer nieuws hebben, weten jullie het ook!
Wij (en dan vooral Lesley) zit volop in de afspraken,meetings/planningen! En niet alleen voor de Geelse kanaalfeesten! :D

Mwa, nee, gaat hem niet worden hier denk ik, maar met goed uitgevoerde muziek wel welkom:)
Beetje anders dan anders, dj coone erbij, ja, met prof op de achtergrond...
Ik ben voor...:)

Goed idee en dan ook meteen wat andere mensen uitnodigen om te komen draaien. Zou een leuk showtje kunnen worden.

Programma Kanaalfeesten 2013:
Za: 9u30 Start Motorrit/treffen tvv "Kinder******fonds"
Za: 12u00 Opening Kermis
Za: Waterski initiatie
Za: 18u00 Waterski Stuntshow
Za: 21u00 "Mega Kanaalfejesje" tent edition
Za: Aqua Party "open air" DJ Cobra
Za: 22u00 Groots "Original vuurwerkshow"

Zo: Opening kermis en markt
Zo: 11u00 European cup waterski racing: "Euro Race Geel 2013

22:00 uur dan is het nog lang niet donker.. de zon gaat pas om 22:01 onder. Dus dan is het nog zo wat helemaal licht denk ik?? Dan wordt het zeker een dag show deze keer? :) Kan iemand even ter inspiratie de video van Rotello 2010 de dag show van Sergio Paolelli richting Original sturen? :D

22:00 uur dan is het nog lang niet donker.. de zon gaat pas om 22:01 onder. Dus dan is het nog zo wat helemaal licht denk ik?? Dan wordt het zeker een dag show deze keer? :) Kan iemand even ter inspiratie de video van Rotello 2010 de dag show van Sergio Paolelli richting Original sturen? :D

Kom op man, zo veel staal kan ik helemaal niet in m'n bedrijfswagen vervoeren.
Vond vorig jaar al zo'n gesjouw met dat staal....maar m'n steekwagentje heeft toch weer wel z'n nut bewezen...
Was trouwens wel top om zo'n show op te bouwen!

Kom op man, zo veel staal kan ik helemaal niet in m'n bedrijfswagen vervoeren.
Vond vorig jaar al zo'n gesjouw met dat staal....maar m'n steekwagentje heeft toch weer wel z'n nut bewezen...
Was trouwens wel top om zo'n show op te bouwen!

AH TOE!! Niet zo van dat benauwde man..!! :D ik heb inmiddels al wat meer mogen vernemen van deze show...Gaat denk ik helemaal goed komen! :p

1006253_553938614648992_1873131017_n.jpg

Bijlagen

• 1006253_553938614648992_1873131017_n.jpg
    1006253_553938614648992_1873131017_n.jpg
    229,1 KB · Weergaven: 0
Bericht van Heartworm op FPM.

Dit nieuws is bekend gemaakt op de Zena Mei-meeting.

Het zal een show zijn die voornamelijk op de kade zich afspeelt, dus geen joepsters van bommen meer vanaf het achtergelegen veld.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots zo hebben we daar vernomen.

Het zal een dikke show worden zoals je die van Zena mag verwachten waren de woorden tijdens de Mei-meeting.
Er zullen zeker een flinke hoeveelheid cakes en single-shots de lucht ingaan.

Er mag gewoon niet meer worden geschoten vanaf het achtergelegen veld. Dat is de reden zo heb ik begrepen.

Back
Bovenaan