6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

twijfel ontzettend of ik hier dit jaar nog naartoe moet gaan... ik weet best dat men er daar een feestje van zal maken..
Maar ik vraag me af of het nog spectaculair genoeg is om er 3uur voor op en neer te rijden.

Idd vorig jaar was het een top show zeker met de 12 inch shell's en de vele salute's,
Ik vraag me ook af in hoevere is het de moeite om hier naar toe te gaan niet te min kun je een leuke show maken met single shot's en prof cake's maar toch.

Het zal een show zijn die voornamelijk op de kade zich afspeelt.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots.

Met 'alleen maar' cakes en single-shots kun je wel een show maken.

:yes:

Het zal een show zijn die voornamelijk op de kade zich afspeelt.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots.

Met 'alleen maar' cakes en single-shots kun je wel een show maken.

:yes:

Ben benieuwt, maar had toch wel wat grote shells verwacht, als ik het tegen vindt vallen is het voor mij de laatste keer Geel geweest, was afgelopen jaar zo vet, maar denk zelf dat het dit jaar best tegen gaat vallen, want die grote effecten zijn gewoon pleiten. Maar we gaan het zien, zo ie zo leuk om even bij te praten met iedereen.

Ik haak af als er hier geen prof vuurwerk meer wordt geschoten, en dan bedoel ik de zware kalibers 8,10 á 12". De afstand is voor mij te groot om naar een show te kijken die is opgebouwd uit cakes en singelshots. Ook al kan dit zeer mooi zijn als dit goed is opgezet, maar deze shows kan ik ook dichter bij huis bekijken.

Jammer dat de vergunning niet is afgegeven voor de volledige schietlocatie.

Jammer, ik zou gekomen zijn om het grote vuurwerk mee te maken wat je verder niet zomaar ergens anders ziet, maar op deze manier vind ik het inderdaad ook niet meer de moeite waard om lang voor onderweg te zijn.

Lekker een mooie route rijden, patatje in bels halen, tanken, belgische biertjes en een show(tje) kijken.
Jammer dat het minder/anders wordt, maar count me in.

Ik wacht nog even met beslissen of ik ga, wellicht komen er nog wat meer details beschikbaar. Alleen single shots en cakes dat is echt jammer, ik kom voor de shells.

Toch wel jammer dat iedereen afhaakt, lijkt me des te meer uitdaging voor de schieter om er iets van te maken, dat iedereen zo veel spijt heeft achteraf dat ze niet gegaan zijn.:p

Ook zonder shells of grotere kalibers is gewoon een vette show te maken, met een volgas finale.
Als deze dan weer een klein half uur duurt, dan denk ik dat we niet mogen klagen.

Geel laat ik na al die jaren echt niet schieten. Dat het nu wat strenger is geworden baal ik uiteraard ook van, zit liever 3 dagen te bouwen en duizenden mortieren te vullen.

Maar vergeet niet dat er ook nog een Trophy aankomt, laat al dat grote spul maar die kant opgaan waar het prima geschoten kan worden. Komt goed :wink:

Ik ga zeker even kijken en ben erg benieuwd wat we te zien gaan krijgen!

mij ligt het gewoon aan het weer als ik ga, is het lekker weer ga ik genieten is het weer bagger geniet ik van films

Is het mogelijk dat als je er bent om ook gelijk vuurwerk te kopen en mee te nemen?
zoja, heeft hier iemand ervaring mee en weet ook toevallig of er toen (dit keer weer) nog speciale akties waren?

hoop dat er nog een beetje info komt,het is wel heel stil nu.
en het is al over een aantal weken,ben zeer benieuwd wat nu de bedoeling is?
een consumentenshow of toch iets groter? is er weer een lvc-tent.
ik ben echt nog aan het denken wat ik dit jaar ga doen.

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen dat er een prima show neergezet gaat worden.
Goed het zal een andere show worden maar dat is toch juist leuker in plaats van weer meer van hetzelfde.

Back
Bovenaan