Zena Megastore Olen

wat is het verschil tussen de MODS ST en AT ?
zijn beide in waaiervorm en beide 5 of 8 shots .( te zien op de productvideos ).

Bah dit is net als met films word vervolgd of met kerstkado's onder de boom 2 dagen ervoor.ik word hier zo schieuwnierig door.:bonk:

Ja lachen, kijk dat ik een blik ga werpen als ze weer open zijn staat voor mij vast.het was ook geen zwaar probleem voor mij maar een wat luchtige benadering na het nieuws van verbouwing. :bye:

Wie zegt dat ze aan het verbouwen zijn dan, dat staat namelijk nergens vermeld :)

Er zullen inderdaad wat kleine werkzaamheden worden uitgevoerd, of het interieur compleet anders wordt aangekleed is nog niet bekend, we laten ons dus verassen.

Wie zegt dat ze aan het verbouwen zijn dan, dat staat namelijk nergens vermeld :)

Er zullen inderdaad wat kleine werkzaamheden worden uitgevoerd, of het interieur compleet anders wordt aangekleed is nog niet bekend, we laten ons dus verassen.

Ja hoor hahahihi hoe ging dat ook weer met zout en slak:p nou goed dan werkzaamheden en/of verbouwen ik kijk in ieder geval uit naar het resultaat.

een maand verder en nog steeds geen info...

Denk dat wij gewoon moeten afwachten totdat Zena zelf naar buiten komt met info, kan goed zijn dat ze dit nieuwtje op de LVC-Meeting bekend gaan maken, wat er is gebeurd etc! Als er wat bekend is zal dat hoogstwaarschijnlijk door iemand van Zena hier of op het forum van Zena bekend gemaakt worden. Nog even afwachten dan maar...!

Bericht van vandaag op het forum van VWB, op een opmerking dat Olen nu al 4 weken dicht zit:

"En daar zou je nog wel eens 4 weken bij op kunnen tellen. Momenteel zijn we mede ook afhankelijk van externe instanties dus hou de moed er nog even in."

Tijdens de LVC Mei-meeting wordt er ongetwijfeld nog wel even bij stilgestaan!

Nou jongens gooi die zaak maar open,je zal nu goeden zaken doen,aangezien ze hier in Nederland ons de nek omdraaien.

Tja tis gek toen ik sprak over verbouwen overdreef ik maar het duurt nu toch wel ff zal niet alleen zijn omdat ze de vloer willen stofzuigen.nou het zal mij benieuwen wat er anders is als voorheen.

Er worden bunkers (met sprinkler) in de bestaande bunkers gebouwd, dit is dus iets complexer dan een geheel nieuwe bunker bouwen.

Buiten dat is Rome ook niet in 1 dag gebouwd.

Back
Bovenaan