Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies mijn gedachte. Alhoewel ik ook een setje cakes van pyrocentury heb besteld van 20mm maar dat moeten goede cakes zijn.Normaal ben ik niet van het kleine 18mm-20mm kaliber, maar afgaande op de vele videos en de prijs die hij dit jaar gewonnen heeft, toch overstag gegaan en deze met de magnum korting toch aangeschraft ben erg benieuwd naar deze bak.
Weet iemand toevallig wat het bruto gewicht en formaat is van deze brute bak?
staat daar voor 149,00 en niet voor 135,00 bij vathorst. Of moet je dan een kortingscode gebruiken?Je kunt m bij Vathorst halen....
Zie post #452staat daar voor 149,00 en niet voor 135,00 bij vathorst. Of moet je dan een kortingscode gebruiken?
Op de site van magnum zelf staat 15.000 gramAls het goed is 22000 gram, 920 x 100 x 230 mm. Volgens de duitse vuurwerkdatabank
Op de site van magnum zelf staat 15.000 gram
Poeehhh goeie, ik denk dat ik toch hiervoor zou gaan...deze vorig jaar in de straat gehad en dat was toch wel behoorlijk indrukwekkend!! Dit jaar weer in de collectie...Steek je liever deze of de 1.2 freestyle madness?
Heb hem erop staan voor volgend jaar.Poeehhh goeie, ik denk dat ik toch hiervoor zou gaan...deze vorig jaar in de straat gehad en dat was toch wel behoorlijk indrukwekkend!! Dit jaar weer in de collectie...
Niet met elkaar te vergelijken, maar als je een keuze moet nemen tussen het één of het ander... dan de 400 shots, maar absoluut niet verder dan 10 meter van je vandaan zetten. Dit blok op korte afstand is een hele beleving op zich. De Freestyle Madness is vooral een mooie, sierlijke doos. Heb de Freestyle ook in de collectie dit jaar. Met beide doe je goed, maar als je er één kunt nemen dan zou ik voor de 400 shots gaan. Succes bij je keuze.Steek je liever deze of de 1.2 freestyle madness?
Bedankt voor je toelichting. Ja de 400 word niet verkocht in Almere dus moet dan Amersfoort.Niet met elkaar te vergelijken, maar als je een keuze moet nemen tussen het één of het ander... dan de 400 shots, maar absoluut niet verder dan 10 meter van je vandaan zetten. Dit blok op korte afstand is een hele beleving op zich. De Freestyle Madness is vooral een mooie, sierlijke doos. Heb de Freestyle ook in de collectie dit jaar. Met beide doe je goed, maar als je er één kunt nemen dan zou ik voor de 400 shots gaan. Succes bij je keuze.
Er is nog niets zeker, maar producten met kooi gaan zeer waarschijnlijk verboden worden. Het is nog niet bekend of er een uitloopjaar komt.Word deze nog volgend jaar verkocht? Transbomber etc niet toch
Bedankt voor de uitleg.Er is nog niets zeker, maar producten met kooi gaan zeer waarschijnlijk verboden worden. Het is nog niet bekend of er een uitloopjaar komt.
Deze komt niet in kooi, maar ook dat geeft natuurlijk geen garantie dat hij er volgend jaar nog is. Maar de kans is met deze wel veel groter dat hij er volgend jaar nog is.