400 Shots Total Display Show

Deze in tweevoud om 00:00, wat denken jullie? Het is natuurlijk heerlijk rammen maar twijfel of het door het kleinere kaliber niet een beetje wegvalt tussen het andere geweld.
Ik weet zeker dat mensen versteld staan door de power dat hier uit komt. Wil het zelf ook in tweevoud afschieten maar ben nog op zoek naar een betaalbare 2e

Deze in tweevoud om 00:00, wat denken jullie? Het is natuurlijk heerlijk rammen maar twijfel of het door het kleinere kaliber niet een beetje wegvalt tussen het andere geweld.
Pfoe dit is een lastige. Blokje ramt de natuurlijk aardig op los, zou het meer laten afhangen van hoe de rest van de straat / buurt stookt. Hoe goed dit blok ook is als er een aantal up tempo 30mm blokken lucht in gaan ben ik bang dat het wow effect weg is.

Aan de andere kant deze per 2 gevolgd door een aantal Caïro's trekt je ook wel de aandacht 😄

Ik heb niet oneindig budget en heb om 12 o.a. 2 30mm blokken geschoten en cairo crackling en uiteindelijk afgesloten met deze unit. Fantastisch blok maar viel voor mij op dat moment tegen omdat ik de burst van 30mm gewend was.

Deze zou zeker niet misstaan om 12 en zeker niet per 2 hoewel ik het wel eens ben met opmerking hierboven over de rest van de buurt.

Moet mijn video ook maar eens uploaden :p

Ik heb er dit jaar 2 besteld maar ik schiet ze apart denk ik.

Vorig jaar voor het eerst geschoten en was echt een top blok.

2 tegelijk lijkt me niet veel toevoegen omdat het tempo al zo hoog ligt. Zou er dan eerder iets naast zetten met een goede burst.

Deze box kan je easy per 2 doen om 00u. Komt juist veel beter uit de verf dan een enkele 30mm

Waarom is deze niet meer op de magnum site zelf te vinden? Wil die bij de openingsactie nog wel meepakken eigenlijk! Al info wanneer die start?

Waarom is deze niet meer op de magnum site zelf te vinden? Wil die bij de openingsactie nog wel meepakken eigenlijk! Al info wanneer die start?
geen idee waarom maar hier bij het uitgebreidere assortiment van expert dealer was de 400sh uitgesloten van de actie. 300sh deed wel mee voor de actie

Overslaan dit jaar, heel lang op de lijst gestaan om in meervoud te schieten alleen gooit het kooiverhaal tijdelijk roet in het eten, gekooide producten krijgen dit seizoen voorrang. Deze zal als het goed is volgend seizoen er nog moeten zijn en wordt er dan van genoten. Deze moet je natuurlijk ooit hebben gehad als liefhebber van deze mooie hobby.

Hier idem, was HET product dat ik er dit jaar weer bij wilde hebben. Echter ivm het kooigebeuren en ik hem niet super scherp id buurt voorbij heb zien komen toch besloten andere producten te bestellen.

Deze staat nu voor 160-, als weekactie bij Pyro outlet in Joure. Heb deze nog nooit gehad maar ik vind het een pittig prijsje.

Back
Bovenaan