400 Shots Total Display Show

Dus eigenlijk wil je alleen tips voor een winkel in Amersfoort die jij dan toevallig gemist hebt ofzo? 🙃 Die zijn er niet hoor
Niet perse Amersfoort ?
Lees hierboven omgeving Amersfoort/Flevoland!
Ik rij al naar Amersfoort toe dus vandaar evt ook Amersfoort

Niet perse Amersfoort ?
Lees hierboven omgeving Amersfoort/Flevoland!
Ik rij al naar Amersfoort toe dus vandaar evt ook Amersfoort
Veel dichter bij Amersfoort dan Barneveld krijg je het niet hoor. Mensen gaan voor je zoeken terwijl je nog geen 15km van Amersfoort wilt wijken. Schrijf dan niks zou ik zeggen, denk dat je de winkels in Almere en Amersfoort prima zelf in de gaten kan houden voor aanbiedingen.

Laatst bewerkt:
Veel dichter bij Amersfoort dan Barneveld krijg je het niet hoor. Mensen gaan voor je zoeken terwijl je nog geen 15km van Amersfoort wilt wijken. Schrijf dan niks zou ik zeggen, denk dat je de winkels in Almere en Amersfoort prima zelf in de gaten kan houden voor aanbiedingen.
Het is al geregeld bedankt voor je bezorgdheid

Lekker blazen en bazen in de straat, ondanks het kleine kaliber gaat deze echt ontzettend lekker. Ooit gezien in Holten bij de demo, nu voor de tweede keer in de straat. Blijft echt steengoed, en ontzettend lang doorgaan. Elke keer denk je dit was hem dan en dan toch nog even 100 schoten eruit pompen. Kan niet helemaal kiezen tussen de 400 shots total display box of de 300 ultimate mixed display (dus gewoon altijd beide halen lol).

Pff zag wat updates in dit topic, was even bang dat er weer een op lampolie gestookte raboreader video uit 1940 was gemaakt… ;)

Jokes aside: Komt heel dik over op de het filmpje hierboven, top bak die je eens gehad moet hebben.

Deze is nu toch gewoon overal te koop voor 143 euro met de BlackFriday korting, dus daar hoef je nu iig niet een specifieke winkel voor te gaan zoeken. :) Dus, mensen, sla je slag. Ik zelf zou deze ook hebben gekocht ware het niet dat ik gisterennacht om 00:40 uur mijn bestelling bij Lesli heb geplaatst. Uiteindelijk een mooie deal kunnen krijgen.. maar hey, dat is voor een andere topic. Ik zou iig deze zeer zeker kopen, het geld dubbel en dwars waard, heb deze vorig jaar gehad en verraste mij zeer.

Back
Bovenaan