400 Shots Total Display Show

Deze is nu toch gewoon overal te koop voor 143 euro met de BlackFriday korting, dus daar hoef je nu iig niet een specifieke winkel voor te gaan zoeken. :) Dus, mensen, sla je slag. Ik zelf zou deze ook hebben gekocht ware het niet dat ik gisterennacht om 00:40 uur mijn bestelling bij Lesli heb geplaatst. Uiteindelijk een mooie deal kunnen krijgen.. maar hey, dat is voor een andere topic. Ik zou iig deze zeer zeker kopen, het geld dubbel en dwars waard, heb deze vorig jaar gehad en verraste mij zeer.
Mijn lokale dealer had de 400sh uitgesloten van de openingsactie en bf. Dus dat zal verschillend zijn voor mensen

Vind 'm nog steeds top, met in gedachte houdende dat deze op een open veld werd geschoten op de demo. En met oud & nieuw schieten de meesten deze op straat tussen de huizen.

Vandaag voor het eerst gezien en vond hem toch wel aardig, stond er op een behoorlijk afstandje vandaan en had niet het idee dat het maar 18-20mm was, het had zeker niet de wow factor maar denk dat hij in de straat wel goed tot ze recht komt.

Jep, dit is een bak waar je onder moet staan in de straat. Dan is het wel echt genieten hoor. Afgelopen jaar met de sterke wind bleef hij juist overeind omdat hij minder hoog ging dan dan veel 25/30mm bakken.
Bij het "perfecte stookweer" verandert het perspectief en is hij denk ik minder indrukwekkend.

Ja hallo, gaan al die display 300/400 luitjes opeens om slecht weer vragen voor de jaarwisseling!? 🤨
Hahaha ja zo kun je alles wel verdraaien.

Ik bedoel alleen te zeggen dat klein kaliber vuurwerk er beter uitspringt bij slechte omstandigheden. Dan zijn 400 kleine schoten in salvos minstens net zo indrukwekkend als 100 van 30mm.

Geef mij maar heerlijk weer hoor, ik geniet liever van de grote bakken

Denk dat vooral de afstand belangrijk is bij een artikel als deze. Las ergens dat deze gister op minimaal 60 meter stond, dan komt het altijd kleiner over en dat is met 20mm natuurlijk helemaal het geval. Sta je hier 15 meter vanaf tussen de huizen is het gewoon een dikke rammer, kan dan ook niet wachten om hem weer in actie te zien.

Ach ja, zo gaat het wel vaker met dergelijke producten waar eerst de meesten sceptisch over zijn, vervolgens verrast worden en de boel (terecht) ophypen, waarop de volgende ervaringen snel tegenvallen aangezien de verrassingsfactor weg is. Hoe meer je verwacht, hoe groter de kans op teleurstelling. Op film ziet hij er gewoon prima uit, denk dat als je er recht onder staat in de straat, dat hij gewoon indrukwekkend is!

Presteerde gisteren op de demo zoals je van dit blokje mag verwachten. Het zijn tenslotte niet de effecten en burst die dit blokje zo goed maken, maar voor een 18 uur showtje heerlijk 1,5 minuut rammen. Ben in ieder geval blij dat ik hem dit jaar in de straat heb staan.

De keuze van Ano om de schietlijst prijs oplopend af te werken werkt ook niet in het voordeel van de TDS 400, ervoor werd de Coconut Bounty geschoten en daarna de Panther. Dan kan 18 mm tussendoor wellicht tegenvallen

Afgelopen jaar tussen de huizen geschoten en deed het echt goed. Veel positieve reacties toen de box was afgelopen. Dit jaar schiet ik m 2 tegelijk, ben benieuwd 😍

Back
Bovenaan