Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze is al afgestoken door somige afgelopen oud en nieuw is super doosje.Voor degene die hem live hebben gezien. Hoe zijn de burst en effecten van deze bak? De chaos en het tempo is natuurlijk top, maar voor 4,8 gram per shot maak ik mij toch wel enigszins 'zorgen'.
Door het tempo is ie goed te doen, vond het in Holten qua burst en spreiding niet zo geweldig. Was okayVoor degene die hem live hebben gezien. Hoe zijn de burst en effecten van deze bak? De chaos en het tempo is natuurlijk top, maar voor 4,8 gram per shot maak ik mij toch wel enigszins 'zorgen'.
Straatfilmpje gevonden:
Wat een machine dit. 2 tegelijk gedaan. De burst is echt snoeihard voor 18mm... Ik geloof eigenlijk niet dat t 18mm is. Als er 25mm op de doos had gestaan had ik t ook geloofd. Filmpje volgt later.
Dat hoef je niet te meten,is met het gewone oog wel te zien dat het 18mm is,maar als je het niet weet dan zou je denken dat ie 25mm was.Kan je toch zelf meten?