VuurwerkExpress
VWC lid
Hij is besteld, wordt enkel geschoten tijdens de 00:00uur show.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel heel erg. Deze rambak of toch de pyro insanity. Waar zouden jullie voor kiezen?
Doel je hier op de Insanity van wolff? Ook een topper hoor... Pluspunt is de waaiers, waar deze enkel ishape is. Maar de burst van die kleine 20mm tubes is erg goed!Ik twijfel heel erg. Deze rambak of toch de pyro insanity. Waar zouden jullie voor kiezen?
Doel je hier op de Insanity van wolff? Ook een topper hoor... Pluspunt is de waaiers, waar deze enkel ishape is. Maar de burst van die kleine 20mm tubes is erg goed!
Maar voor het geweld, de salvos... Is deze ook wel erg goed hoor!
Dus je weet wat ze zeggen; bij twijfel beide!
Ik twijfel heel erg. Deze rambak of toch de pyro insanity. Waar zouden jullie voor kiezen?
Ik zou dan toch voor de Pyro Insanity van Broekhoff gaan. Vind de combinaties daarin nét wat beter uitkomen en oogt op de tot nu toe beschikbare films indrukwekkender.
Ik zou dan toch voor de Pyro Insanity van Broekhoff gaan. Vind de combinaties daarin nét wat beter uitkomen en oogt op de tot nu toe beschikbare films indrukwekkender.
Ben het helemaal met je eens. Net iets beter die P.I.
Net 2 gekocht, ga ze ook allebei tegelijk schieten
Echt een bruut ding, doet me denken aan de insane monsterbox
versus de insane monsterbox
Wat denken jullie dat meer chaos geeft/indrukwekkender is?
Kom er niet uit met mn keuze haha.