400 Shots Total Display Show

Voor degene die hem live hebben gezien. Hoe zijn de burst en effecten van deze bak? De chaos en het tempo is natuurlijk top, maar voor 4,8 gram per shot maak ik mij toch wel enigszins 'zorgen'.

Voor degene die hem live hebben gezien. Hoe zijn de burst en effecten van deze bak? De chaos en het tempo is natuurlijk top, maar voor 4,8 gram per shot maak ik mij toch wel enigszins 'zorgen'.
Deze is al afgestoken door somige afgelopen oud en nieuw is super doosje.

Door het tempo is ie goed te doen, vond het in Holten qua burst en spreiding niet zo geweldig. Was okay

Hierbij een filmpje van productie geschoten tijdens een demo in Duitsland. Het publiek kan deze rambak in ieder geval erg waarderen.

Wat een machine dit. 2 tegelijk gedaan. De burst is echt snoeihard voor 18mm... Ik geloof eigenlijk niet dat t 18mm is. Als er 25mm op de doos had gestaan had ik t ook geloofd. Filmpje volgt later.

Wat een rammer!! Dikke non stop salvo's blijft maar gaan. Finale maakt het helemaal af.
Dit jaar als wens: 3 stuks in de finale.

Benieuwd of er hier nog video's van komen. Deze stond op de wensenlijst en bovenstaande reacties beloven veel goeds!

Paar filmpjes gevonden

Wat een geniale bak is dit. Normaal ben ik niet zo van de kleine kalibers maar dit ziet er wel goed uit. Gewoon continu rammen. En in bepaalde freakacties was deze bak niet eens zo duur. Deze moet er aankomend o&n komen :D

Laatst bewerkt:
Ik had deze voor €100,00 in de freakactie. Helaas geannuleerd. Ik hoop dat deze dit jaar voor hetzelfde bedrag voorbij komt. Zelfs als hij €25,00 duurder is neem ik hem alsnog

Hier per 2 geschoten. Kwaliteit is door een verkeerde videosetting niet helemaal top maar in de straat gaf dit echt een enorm 'WOW effect'.

Wat een geweldige rammer is dit zeg. Dat kleine kaliber is in deze totaal geen spelbreker door het tempo. Gaat ook op de lijst, ontzettend bruut om deze per 3 in een finale te verwerken!

Voor €90 waar die vorig jaar voor te krijgen was eigenlijk een no-brainer. Prima bakje om de stookavond om 18:00 mee te openen.

Back
Bovenaan