400 Shots Total Display Show

Hierbij de product testfilm van Pyro-Kreis Heinsberg.

Pyro-Kreis is er wel over te spreken. Hij vindt het tempo erg fijn en ook de spreiding voor 20mm vind hij erg goed. De finale salvo's noemt hij zelfs heftig en zo komen ze ook wel over op film. Toch geeft hij eerder de voorkeur aan grotere kalibers (25 en 30mm), al is dat puur smaak.

Ik denk dat dit er meer dan prima uitziet en dat dit in de vooravond in de straat zeker de nodige aandacht zal trekken. Zeker voor de prijzen die ik nu voorbij zie komen in de freakactie denk ik dat dit zeker geen miskoop zal zijn.

Ik heb deze besteld maar vind deze geschoten bij onze duitse buren niet helemaal lekker lopen.
Gelukkig heb ik ook straatfilmpjes gezien waar deze wel heel fijn door knalt.
Maar al met al wel een leuke ram bak.

Ik heb deze vanavond live gezien in Holten, topbox is dit! Tempo is natuurlijk wat deze box aantrekkelijk maakt, maar ook de prijs in de freakacties. Ook zijn de boeketten zeker niet klein, en de burst is nog best goed voor 20mm. Gaat op de lijst voor volgend jaar.

Geweldige bak, veel beter dan ik had verwacht. De boeketten zijn gewoon prima ( sommige iets kleiner dan de ander ) en de burst was echt heel goed voor het kaliber van 18/20mm. Op het laatste ramde ie echt heerlijk en ging iedereen om ons heen zelfs juichen. Stel je voor dat je er hier 2 van tegelijk schiet in de straat, dan ben je gelijk de baas van de wijk haha.

Deze bak was voor mij toch echt de verrassing van de avond. Had hele lage verwachtingen maar wat een dikke 20mm bak. Spreiding en burst verraste mij positief, lekker strak tempo en die finale salvo's maken het helemaal af. Volgend jaar per 2 in de straat heb je mooie chaos.

Ook voor mij de verrassing van de avond. Qua spreiding en burst deed deze niet onder voor de doorsnee 25mm. Het tempo is heerlijk en de afwisseling in effecten prima. De 4-dubbele finale maakt hem helemaal af.

Voor de adviesprijs is er beter te krijgen in 30mm maar voor de aanbiedingsprijs is dit echt geen miskoop. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Leuke bak!

Deze viel gisteren echt positief op! Lekker rammen met 20 mm wat gewoon dikke prima is in de straat. Aanbiedingsprijs maakt het ook nog eens interessant om hem erbij te nemen.

Kon me, op het tempo na, totaal niet bekoren. Finale is wel goed verzonnen maar over het geheel is dit een voor mij 'nee bedankt' box.

Ik denk dat deze box in de straat veel indruk gaat maken. Te zien vanaf 15:44. Het lekkere tempo maakte ook nu al zeker wat los bij het publiek.

Back
Bovenaan