[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk wel
Ga ik komende weken mee bezig

Mocht je toch in het magazijn van Wolff wandelen, dan ben Ik ook heel benieuwd of je daar een Decibel, ROTP of Flow Show (hoop eigenlijk al opgegeven) ziet staan. Dat zou mijn short list weer wat korter maken.:angel:

Lijkt mij best interessant, net even het topic door zitten lezen en zitten veel positieve reacties op de producten. Harde burst, goede spreiding. Ik zie niet in waarom niet, voor een mooie freakprijs zeker interessante producten. En kan volgend jaar het topic 'onbekende cakes' verder worden aangevuld ;)

Zit inderdaad goed spul tussen. En de Piroshop kennende zullen de prijzen ook erg verleidelijk worden. Alleen m’n budget gaat dit wellicht niet leuk vinden:bonk:

Komt de el gigante 200sh van evo ook weer terug? Vorig jaar in de actie gekocht, was echt een topper!

Ja dit klopt, voor maar €100 als ik het me goed herinner, want ik greep toen net mis! Mocht die weer komen, dan maar gelijk in 2voud!

Fireworks for All zou interessant kunnen zijn, nog nooit gehad. Bij een leuke prijs het proberen waard!

Beste René,

Wanneer verwacht je de Blue Night Fire (mocht het lukken)? Kun je aan meer cakes van Wolff komen? Mad twister, pandora en joyride?

Voor nu eerst de volgende cakes toegevoegd

Shaft €7,50
Cruelty €12.50
Heroes €14,95
Outlander €19,95

Scorpion,Time Square of Display of Power €10,95 p/st (worden wisselend uitgegeven)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan