3X Heaven [Box]

Jeetje, wees blij dat het juist zo is. Want in jouw vergelijking krijg je nu bij een dealer demo auto altijd de dikste versie mee. En niet zoals 9/10 verkocht worden, namelijk wieldoppen, plastic stuur, enz..
Dus een totaal andere beleving dan de dikke demo die je meehad, althans zo gaat het ook bij de meeste importeurs nu.

Je vergelijking is wat extreem, wat Evo juist wil is dat klanten in de straat dezelfde ervaring hebben als tijdens de demo.

excuus hoor maar nu krijg ik overal ineens even jeuk.... ik vind het echt een schitterende bak,in mijn ogen zelfs product van het jaar, qua kleur en opbouw. echt een box waar ik persoonlijk van hou

maar even terug waarom ik jeuk krijg: inderdaad als ik een test auto mee krijg dan is het inderdaad de standaard versie in het oker geel.. met iets minder vermogen en slechte demping want dan rijdt me uiteindelijke product mits ik hem koop stukken beter..dit is ongeveer de strekking van jou verhaal.

Alles beter dan opgepimte filmpjes posten en vervolgens prut uitleveren ;)

Zo is dat, importeurs die met zwaarder spul schieten dan ze in werkelijkheid verkopen en alles dubbel schieten daar krijg ik pas jeuk van. Voel ik mij als klant niet door serieus genomen. Petje af voor Evolution!

De meeste samples zijn zo veel mooier dan het uiteindelijke product dat deze zelfs met 1-2 gram minder nog steeds mooier zijn dan de productie. Verder niks minder dan respect voor deze methode want ze proberen het in ieder geval zo eerlijk mogelijk te maken. Ik geloof ook niet dat iemand bij een demo een product gaat gebruiken die minder mooi is dan het werkelijke product.

Ik blijf er bij! Dit is echt een topper.

Echt een prachtige box en waarschijnlijk de eerste die om 00:00 de lucht ingaat.
Wel zie ik op sommige momenten andere effecten dan de eerder geschoten boxen die me nog niet eerder waren opgevallen. Niet storend maar toch opvallend. Let bijvoorbeeld op het soort fish/gogetter effect in cake 1, het nu meer richting willow + chry tip effect in het eerste salvo halverwege de box op 0:51 en daarna het geel/lime kleurtje in een van de salvos erna.

Ja, mooi divers ding en wat mij betreft op gelijke hoogte met Serenity. Maar dat salvo op 0:58 joh, geel/zilver dahlia tot goud/zilver blinking willow, die is écht hemels, zo gruwelijk mooi! Daarmee, en dat soort combi's, mag je best meer mee doe doen van mij, Marchel!

Wauw, oprecht één van de mooiste cakeboxen van 2017! Wat een bak joh, alles klopt eraan. Dat dit 25mm is, kan je bijna niet geloven als je die dikke gevulde boeketten ziet met de flinke burstklappen. Echt een hele show in 1.

Ja, mooi divers ding en wat mij betreft op gelijke hoogte met Serenity. Maar dat salvo op 0:58 joh, geel/zilver dahlia tot goud/zilver blinking willow, die is écht hemels, zo gruwelijk mooi! Daarmee, en dat soort combi's, mag je best meer mee doe doen van mij, Marchel!

Dit viel mij ook al op, echt prachtig! :droolthum
Complimenten ook voor de film Anihalas.

Eerste effect komt niet lekker uit de verf en ik hield bij de eerste schoten echt mijn hart vast... Het zal toch geen flopper worden?! Gelukkig ging hij meteen daarna los en stond iedereen te genieten. Wat een heerlijk en prachtig blok! :D

Als ik de productie met de sample vergelijk schrik ik toch wel een beetje. De eerste paar schoten lijken werkelijk helemaal nergens op. De V-Shape komt in zowel cake 1 als cake 2 niet helemaal goed uit de verf (in cake 3 is die wel perfect). En ook zijn bepaalde effecten niet zoals in de sample, maar een stukje minder of helemaal anders.

Maar als ik naar alleen de productie kijk en dat is waar we het mee doen. Dan is dit toch echt een hele mooie box die echt uniek is door zijn variatie in schietrichtingen. Dat is wat deze box maakt. Naar alleen de productie gekeken zitten hier toch echt hele goede effecten in die ook nog eens goed zijn uitgewerkt. Ondanks de bovenstaand genoemde punten, dat deze box niet geheel overeenkomt met de sample, blijft deze box naar mijn idee ook een must-have.

Nu ben ik toch wel erg benieuwd hoe de productie van de Serenity het gaat doen.

Back
Bovenaan