3X Heaven [Box]

Vandaag maar even geknuffeld��.
Wat een compact doosje..
Maar wat een mooi ding :wink:
FOTO

Het is gewoon 3x de cake "insane" met een perfect passende naam. Waarschijnlijk nog een stuk kleiner vanwege de omdoos en kooi? Ben wel erg benieuwd naar het doosje, kan zo maar het mooiste label van het jaar zijn.

Het is gewoon 3x de cake "insane" met een perfect passende naam. Waarschijnlijk nog een stuk kleiner vanwege de omdoos en kooi? Ben wel erg benieuwd naar het doosje, kan zo maar het mooiste label van het jaar zijn.

Zijn 3 cakes gebaseerd op de insane. Maar wel met compleet andere effect samestellingen.
Deze doos treft een losse variant en de productie is dus nog varende.
Formaat is vrij compact.

Zijn 3 cakes gebaseerd op de insane. Maar wel met compleet andere effect samestellingen.
Deze doos treft een losse variant en de productie is dus nog varende.
Formaat is vrij compact.

Excuus, dat bedoelde ik.
Niet 3 maal de insane, maar 3 cakes gebaseerd op de insane met dezelfde schietrichtingen:).
Compact, maar o zo mooi:D

Schitterende box is dit. Grote effecten, veel variatie en harde bursts. Als je deze in de straat afsteekt is zeker iedereen onder de indruk:

Het kan wel met deze box. Ik vermoed dat het een sample is, maar de Insane was ook net zo groots in de straat als de sampls.

Evolution laat de samples altijd met 1-2gram per shot minder maken en bij twijfel stoppen ze en meten het na, overigens doen ze dit ook steeksproefsgewijs. Wat je dus krijgt te zien is geen opgevoerde bak, maar juist een goede weerspiegeling van wat je krijgt. Sterker nog hetgeen dat je geleverd krijgt zal nog ietsje beter presteren ook!

Gisteren live gezien bij ano, en ook dit is een hele mooie box, alleen is het budget een beetje op, dan volgend jaar maar weer even verder kijken.

Deze kan ook gelijk op de lijst voor volgend jaar, aangezien er ook hier geen budget meer is. Heb dit jaar gekozen voor de Winternight, maar hopelijk deze grandioze bak volgend jaar dan maar. De heerlijke mix aan effecten, verschillende shapes en grootte van de boeketten, maken dit toch wel een zeer mooie box :)

Evolution laat de samples altijd met 1-2gram per shot minder maken en bij twijfel stoppen ze en meten het na, overigens doen ze dit ook steeksproefsgewijs. Wat je dus krijgt te zien is geen opgevoerde bak, maar juist een goede weerspiegeling van wat je krijgt. Sterker nog hetgeen dat je geleverd krijgt zal nog ietsje beter presteren ook!

excuus hoor maar nu krijg ik overal ineens even jeuk.... ik vind het echt een schitterende bak,in mijn ogen zelfs product van het jaar, qua kleur en opbouw. echt een box waar ik persoonlijk van hou

maar even terug waarom ik jeuk krijg: inderdaad als ik een test auto mee krijg dan is het inderdaad de standaard versie in het oker geel.. met iets minder vermogen en slechte demping want dan rijdt me uiteindelijke product mits ik hem koop stukken beter..dit is ongeveer de strekking van jou verhaal.

Back
Bovenaan