Ronaldeh
VWC lid
Ik blijf er bij! Dit is echt een topper.
Is dit sample of productie?
Is toch een prachtige bak. Als dit productie is hoor je mij zeker niet klagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik blijf er bij! Dit is echt een topper.
Ik weet niet of dit hier kan maar ik heb een vraag
Is deze ergens te krijgen in omstreken van gelderland?
Dit gaat om productie.
Gr
Evolution f5
als dit productie is snap ik niet wat ze zeiken.
is toch mooie box zo, ben blij dat ik hem heb.
Ja, mooi divers ding en wat mij betreft op gelijke hoogte met Serenity. Maar dat salvo op 0:58 joh, geel/zilver dahlia tot goud/zilver blinking willow, die is écht hemels, zo gruwelijk mooi! Daarmee, en dat soort combi's, mag je best meer mee doe doen van mij, Marchel!
Er is echt geen enkele comment voorbij gekomen waarin er echt werd gezeurd over de productie. Er zijn alleen mensen die verschillen hebben benoemd, maar niemand lijkt mij echt teleurgesteld.
Ik sluit me hierbij aan dat salvo is echt geweldig. Zelfs zo mooi dat het bijna een beetje een teleurstelling was dat die er niet nog een keer in zat! Ik zou cake 2 als laatste plaatsen als ik deze box in mijn bezit had. Maar helaas moet ik een jaartje wachten. Ik vond het laatste salvo trouwens ook erg mooi.
Ik sluit me hierbij aan dat salvo is echt geweldig. Zelfs zo mooi dat het bijna een beetje een teleurstelling was dat die er niet nog een keer in zat! Ik zou cake 2 als laatste plaatsen als ik deze box in mijn bezit had. Maar helaas moet ik een jaartje wachten. Ik vond het laatste salvo trouwens ook erg mooi.
Valk vuurwerk heeft hem dus niet. zo te zien
Ik wil dit jaar 2 mooie cakeboxen aanschaffen mijn budget is +- 270
Welke cakebox van evolution of misschien rubro is naast deze ook echt een super mooie box , ik zag dat de serenity ook wel mooi uit de voeten kwam
De Ecstatic deed het ook fijn tijdens een demo. Zelf nog niet gehad overigens:Ik wil dit jaar 2 mooie cakeboxen aanschaffen mijn budget is +- 270
Welke cakebox van evolution of misschien rubro is naast deze ook echt een super mooie box , ik zag dat de serenity ook wel mooi uit de voeten kwam