3X Heaven [Box]

Ik weet niet of dit hier kan maar ik heb een vraag

Is deze ergens te krijgen in omstreken van gelderland?

als dit productie is snap ik niet wat ze zeiken.
is toch mooie box zo, ben blij dat ik hem heb.

Er is echt geen enkele comment voorbij gekomen waarin er echt werd gezeurd over de productie. Er zijn alleen mensen die verschillen hebben benoemd, maar niemand lijkt mij echt teleurgesteld.

Ja, mooi divers ding en wat mij betreft op gelijke hoogte met Serenity. Maar dat salvo op 0:58 joh, geel/zilver dahlia tot goud/zilver blinking willow, die is écht hemels, zo gruwelijk mooi! Daarmee, en dat soort combi's, mag je best meer mee doe doen van mij, Marchel!

Ik sluit me hierbij aan dat salvo is echt geweldig. Zelfs zo mooi dat het bijna een beetje een teleurstelling was dat die er niet nog een keer in zat! Ik zou cake 2 als laatste plaatsen als ik deze box in mijn bezit had. Maar helaas moet ik een jaartje wachten. Ik vond het laatste salvo trouwens ook erg mooi.

Er is echt geen enkele comment voorbij gekomen waarin er echt werd gezeurd over de productie. Er zijn alleen mensen die verschillen hebben benoemd, maar niemand lijkt mij echt teleurgesteld.

Ik sluit me hierbij aan dat salvo is echt geweldig. Zelfs zo mooi dat het bijna een beetje een teleurstelling was dat die er niet nog een keer in zat! Ik zou cake 2 als laatste plaatsen als ik deze box in mijn bezit had. Maar helaas moet ik een jaartje wachten. Ik vond het laatste salvo trouwens ook erg mooi.

had een paar borrels op, dan lees je comments emotioneler :)

Ik heb hem zelf (helaas) niet, maar gezien ik ook wat voor mijn broer wat mee moest bestellen met de eis 'show in een box, kwaliteit > kwantiteit, circa 100 euro en niet te lang buiten staan'. De 3x Heaven past perfect in dat plaatje. Na het zien van de demo filmpjes heb ik volgens mij wel de goede keuze gemaakt.

Je idee om van cake 2, cake 3 te maken is echt niet slecht. Het spreekt mij wel aan. Het enige waar ik over twijfel is dat de finale van cake 1 zich misschien te snel herhaalt want die is terug te zien in de Fan-Shape rijen van cake 3. Als de originele cake 2 hiertussen zit, ben je alweer vergeten wat je in cake 1 zag, waardoor cake 3 ook weer mooi is.

Haha ik wil het wel perfect hebben:bonk:

Zal dit zeker overwegen. Thanks!

Ik wil dit jaar 2 mooie cakeboxen aanschaffen mijn budget is +- 270
Welke cakebox van evolution of misschien rubro is naast deze ook echt een super mooie box , ik zag dat de serenity ook wel mooi uit de voeten kwam

De boxen van Evolution zijn alle goed uitgewerkt, prachtige kwaliteit, dus de keus maakt niet uit. Ik zelf zou voor de Vision of Ectasy gaan of de solar storm. De 3x heaven en de winternight heb ik ook in mijn collectie dit jaar maar kan ik nog niet over oordelen. Succes met uitzoeken.

Ik wil dit jaar 2 mooie cakeboxen aanschaffen mijn budget is +- 270
Welke cakebox van evolution of misschien rubro is naast deze ook echt een super mooie box , ik zag dat de serenity ook wel mooi uit de voeten kwam

De event boxen van Rubro zijn in principe prima boxen, maar persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Evolution wanneer je kan kiezen tussen de twee. Ten eerste vanwege de terugkoppeling op het forum van Marchel, en het feit dat Evolution duidelijk aangeeft wanneer er een sample of productie is geschoten (op een demo of video). Rubro doet wat dat betreft het tegenovergestelde, die gebruikt veel te dikke samples, met regelmatig duidelijk veel groter kaliber (wellicht zelfs groter dan toegestaan in de Cat 2 klasse) als product video's.

Winterstorm, Serenity, Visions of Ecstacy, Solarstorm, The Golden Age, Mayhem en dus de 3xHeaven, het zijn allemaal toppers.

Back
Bovenaan