2" R.T.C. (Rotterdam Terror Corps) [Uitloop 2023]

Maar leuk dat die 2" heet, maar hoe schiet je 3 bombettes én een mine uit 1 tube?!
Neem aan dat het meerdere tubes zijn all at once?

Rotterdam Terror Corps, Mijn muziek en Mijn Product.
Groots Inslaan, helaas had ik met de 25% openingdeal nog geen goede keuze en lijst gemaakt.
maarja 6 euro is ook geen ramp.

Rotterdam Terror Corps, Mijn muziek en Mijn Product.
Groots Inslaan, helaas had ik met de 25% openingdeal nog geen goede keuze en lijst gemaakt.
maarja 6 euro is ook geen ramp.
Ach en er komt vast nog wel iets van een leuke BTW-actie of iets soortgelijks. Ik zou ze iig nog niet voor de volle mep kopen ;-)

Staat niet heel goed op de video, lancering en vulling is in echt vele malen indrukwekkender.

Bedankt voor het delen van de straatfilm. Vind de burst op de film van Magnum iets indrukwekkender overkomen. Maar ben zeker wel enthousiast over dit product en hoop dan ook dat ik hem aan het einde van het jaar in de straat mag bewonderen.

Zo te horen komt er bij de lancering ook een mooie doffe dreun vrij. Daarnaast vind ik het type gouden effect echt wonderschoon en zo'n dikke mine in de straat doet het vrijwel altijd goed. En uiteraard credits voor Magnum dat zij een groter kaliber mine hebben laten produceren. Binnen de geldende regelgeving toch enigszins een mooie vervanger voor de F3 single shots.

over van vorig jaar zeker :wink:

Thx voor de video! Kan me voorstellen dat ie in t echt beter overkomt dan in de video. Goud blijft altijd lastig in beeld te brengen. Allicht toch volgend jaar ergens proberen voor n paar euro :)

Ben er niet kapot van als ik de film zo zie. echter is het voor de prijs toch een leuke meepakker.
De mine komt op film indrukwekkender over dan de boeketten.

Back
Bovenaan