2" R.T.C. (Rotterdam Terror Corps) [Uitloop 2023]

Is het niet mogelijk om hier een cake van te maken? Er zijn momenteel al een aantal compounds die een grotere mine bevatten (El Capo van St8ment bijvoorbeeld).

Mooi ding zeg! Dat goud ziet er echt heel verfijnd uit. Leuke vervanger van de F3, ik vermoed wel dat ze flink moeten inleveren op de burst, of zal dat meevallen?

Kan niet zo goed oordelelen, 1e indruk ,zeer onoverzichtelijk door die vuur, wat wordt ui gestoten daarboven kom die boeket moet meer filmpjes van zien, beter zicht heb

Jouw post is anders ook niet heel overzichtelijk :wink:

On topic: single shots zijn niet echt mijn ding, maar wat mij betreft oogt ie prima. Slimme maas in de wet ook.

Compliment: tof (ben je jonger dan 30, lees: chill) dat je de moeite hebt genomen om ons van een (waarheidsgetrouw) filmpje te voorzien!

Is het niet mogelijk om hier een cake van te maken? Er zijn momenteel al een aantal compounds die een grotere mine bevatten (El Capo van St8ment bijvoorbeeld).

Ja zeker, dit is een F2 mine dus daar valt gewoon een cake mee te maken :) En als het een al at once cake'je was dan natuurlijk ook.

Die mine komt lekker vol over, zeker met een paar tegelijk valt hier een mooi gouden muurtje mee te creëren

Back
Bovenaan