Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo danziet er goed uit! Deze is me nooit opgevallen... En dat is toch wel jammer als ik de filmpjes zo zie. Hopelijk is deze ergens in de outlet in Zuid-Holland te koop
![]()
Ik ben zo blij dat ik nog 2 setjes heb kunnen bemachtigen. Heel veel dank voor alle topfilms oa MagicSjefke! Zo te lezen in het topic heb je mijn stokje overgenomen als megaliefhebber van dit setje cakesFlink van genoten door de jaren heen zo te horen, prachtig! Sinds de introductie 3 jaar lang kunnen halen, ook flink gepost in dit topic en toen waren ze opeens foetsie bij mijn verkooppunt, balen. Tempo is steeds een stukje omhoog gegaan lijkt het wel, vooral de 2e cake ramt er flink op los! (Nog steeds) stevig aan de prijs, maar hier betaal ik graag gul voor.
Twee 35 schots 30mm mixed cakes met effecten van topkwaliteit in een mooi tempo, waar kun je dat nog vinden? Hier kijk ik echt ontzettend naar uit!
Ik denk Vuurwerk Almere Haven. Is er laatst wel weer 1 vrij op voorraad gekomen maar weet niet of die inmiddels weer is verkochtWaar heb je ze vandaan? Zijn er nog meer?![]()
Almere heeft ze ook weer.
Direct gemaild. Bestellen online lukte niet.
Wat was de voorraad?
Ga jij deze ooit nog krijgen denk je? Een verstopt kartonnetje ergens? hahaEr was er 1 vrij gekomen uit een andere bestelling die had de order geannuleerd.
Ga jij deze ooit nog krijgen denk je? Een verstopt kartonnetje ergens? haha
Sorry Marc maar ik was je voor ! Ook ik heb er 3 jaar op geaasd en nu had ik mazzel.....