2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Heb ze ook gehad en ik ben echt zeer onder de indruk van de kwaliteit van deze beide cakes. Heb dit jaar dan ook meteen deze weer besteld want 50 euro voor twee stuks is geen geld. Zijn ze meer dan waard. TOP TOP TOP.

Erg mooie box!
Doosje waar deze inzitten is niet heel stabiel dus heb wat sinaasappelkratten bij de winkel meegenomen om de onderkant van de doos te verstevigen.
Zitten 2 lange rose viscos aan Paar tie ripjes doet wonderen.
20141230_144638.jpg
2.jpg20141230_144638.jpg4.jpg

Ook dit jaar weer van de partij en ze waren weer geweldig! Het tempo lag deze keer een stukje hoger, maakte hem helemaal briljant!

wat een topper dit, had hem voor het eerst perfect doorgelont finale van cake A was weg en toen schoot cake b zijn eerste schot alweer! Zeker voor herhaling vatbaar deze topper!

Deze fantastische cakes kwam ik bij mijn verkooppunt helaas niet meer tegen. Even gemaild en bevestigd gekregen dat deze eruit gaan. Zou echt doodzonde zijn, er zijn niet zoveel dikke mixed cakes te vinden.

Bij jullie ook niet meer verkrijgbaar? Gezien de stilte op dit topic blijkbaar wel...:sad: We hebben er in ieder geval 3 jaar van genoten!

Blij dat ik deze een aantal x nog heb kunnen aanschaffen deze toppers! Zonde dat ze er straks niet meer zijn, echt dikke cakes dit...

Wat een belachelijk dikke cakes zijn dit. Had deze set als vervanger gekregen maar geen moment spijt van. Hoop dat ze volgend jaar er nog een aantal hebben staan. Harde klappen en echt hele grote spreiding. Oordeel zelf

Hoeveel MM zijn de tubes? 25mm?
Qua grootte te vergelijken met Rubro Event 4 Seasons bijvoorbeeld?
Op jouw film ziet het er wel goed uit namelijk!

Hoeveel MM zijn de tubes? 25mm?
Qua grootte te vergelijken met Rubro Event 4 Seasons bijvoorbeeld?
Op jouw film ziet het er wel gied uit namelijk!

Zijn 30mm cakes, kwaliteit van de film helaas niet super. Hierdoor komt dit assortiment op beeld niet zo goed over zoals het in werkelijkheid presteert

Zijn 30mm cakes, kwaliteit van de film helaas niet super. Hierdoor komt dit assortiment op beeld niet zo goed over zoals het in werkelijkheid presteert

Ik heb deze net besteld mede n.a.v. jouw filmpje dus dank daarvoor. Ik vind hem op het filmpje groots overkomen maar als jij zegt van niet dan ben ik benieuwd hoe hij in het echt is haha

Ik heb deze net besteld mede n.a.v. jouw filmpje dus dank daarvoor. Ik vind hem op het filmpje groots overkomen maar als jij zegt van niet dan ben ik benieuwd hoe hij in het echt is haha

Effecten zijn juist mega alleen op film komt het niet zo goed over als dat je dezexset live in actie ziet. Zorg wel dat je de ruimte hebt, effecten komen redelijk laag. Je gaat echt geen spijt krijgen van deze aankoop

Back
Bovenaan