2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Het bewijsmateriaal. Zat in het voorprogramma maar werd een van de toppers van de avond!

Laatst bewerkt:
Zo dan :shocked: ziet er goed uit! Deze is me nooit opgevallen... En dat is toch wel jammer als ik de filmpjes zo zie. Hopelijk is deze ergens in de outlet in Zuid-Holland te koop :)

Zo dan :shocked: ziet er goed uit! Deze is me nooit opgevallen... En dat is toch wel jammer als ik de filmpjes zo zie. Hopelijk is deze ergens in de outlet in Zuid-Holland te koop :)

Zou er niet vanuit gaan. Als je geluk hebt komen nog een aantal setjes beschikbaar ik Almere maar dat is nog onder voorbehoud

Ik ben zo blij dat ik nog 2 setjes heb kunnen bemachtigen. Heel veel dank voor alle topfilms oa MagicSjefke! Zo te lezen in het topic heb je mijn stokje overgenomen als megaliefhebber van dit setje cakes :wink: Flink van genoten door de jaren heen zo te horen, prachtig! Sinds de introductie 3 jaar lang kunnen halen, ook flink gepost in dit topic en toen waren ze opeens foetsie bij mijn verkooppunt, balen. Tempo is steeds een stukje omhoog gegaan lijkt het wel, vooral de 2e cake ramt er flink op los! (Nog steeds) stevig aan de prijs, maar hier betaal ik graag gul voor.

Twee 35 schots 30mm mixed cakes met effecten van topkwaliteit in een mooi tempo, waar kun je dat nog vinden? Hier kijk ik echt ontzettend naar uit!

Ik ben zo blij dat ik nog 2 setjes heb kunnen bemachtigen. Heel veel dank voor alle topfilms oa MagicSjefke! Zo te lezen in het topic heb je mijn stokje overgenomen als megaliefhebber van dit setje cakes :wink: Flink van genoten door de jaren heen zo te horen, prachtig! Sinds de introductie 3 jaar lang kunnen halen, ook flink gepost in dit topic en toen waren ze opeens foetsie bij mijn verkooppunt, balen. Tempo is steeds een stukje omhoog gegaan lijkt het wel, vooral de 2e cake ramt er flink op los! (Nog steeds) stevig aan de prijs, maar hier betaal ik graag gul voor.

Twee 35 schots 30mm mixed cakes met effecten van topkwaliteit in een mooi tempo, waar kun je dat nog vinden? Hier kijk ik echt ontzettend naar uit!

Waar heb je ze vandaan? Zijn er nog meer? :P

Inderdaad bij VAH gehaald, 1 eerder in het jaar via VAH kunnen overnemen van een forumlid en ben ook degene die t vrijgekomen exemplaar heb besteld, sorry. Wel 79,99 p/set. Je zou Dennis van vuurwerk Almere Haven even kunnen contacten, ook forumlid.

Ga jij deze ooit nog krijgen denk je? Een verstopt kartonnetje ergens? haha

Zeg nooit nooit maar het wordt denk ik lastig ik kom overal en als ik ze ergens tegen kom zal ik ze niet laten staan.:D

Wat wel lastig wordt zijn de prijzen ik zie ook de discusie in de chat en noem maar op.Maar neem maar van mij aan dat alles een behoorlijke verhoging gaat krijgen dit jaar zowel advies als freak prijzen.

20220117_120548.jpg

Ik heb nog een doos staan :D, helaas een lege :cry:. Was een leuke gevarieerde box, kan gemakkelijk mee met de huidige compounds. F3 achtige boeketten.

Zo blij dat ik eindelijk de 2 setjes kon ophalen in Almere Haven. 1 setje gestookt en ze waren weer geweldig, wat een rammers! Vooral die 2e cake is gewoonweg briljant. Dat andere setje gaan we koesteren!

2 Pack Extreme 2.jpg

2 Pack Extreme 1.jpg

Back
Bovenaan